Odpowiedz

Potwierdzenia przelewów na e-mail

Funkcja przesyłania pliku pdf z potwierdzeniem przelewu z konta ROR w ING na konta zewnętrzne poprzez pocztę e-mail na wskazany adres byłaby mile widziana.

 

Co o tym sądzicie?

HansHawk
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
6
30-09-2016
Wiadomość 1 z 4 (31 503 wyświetleń)

Re: Potwierdzenia przelewów na e-mail

W aplikacji Moje ING mobile możesz przesłać potwierdzenie przelewu na adres mejlowy (wybierzesz konto -> Historia -> klikniesz w daną transakcję -> Pobierz jako PDF -> Wyślij plik e-mailem).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (31 406 wyświetleń)

Re: Potwierdzenia przelewów na e-mail

<LOL>

WOW, ale rozwiązanie. Zaloguj się do systemu i wyślij sobie załącznik?

Doróbcie funkcję gdzie adres email podaje się w definicji przelewu bądź szablonie a potwierdzenie w postaci pdf jest wysłane AUTOMATYCZNIE na ten adres po wykonaniu przelewu. Ale to chyba jest za trudne, proszę o taką funkcję od ponad pół roku.

Odpowiedz
0 Lajków
Bryko
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
5
26-01-2017
Wiadomość 3 z 4 (31 327 wyświetleń)

Re: Potwierdzenia przelewów na e-mail

Bank się nad tym "zastanawia" od prawie dwóch lat: https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Bankowość-internetowa/Powiadomienie-i-wyciągi-na-e-mail/m-p/2797#M4...

 

Jakoś nie można się doprosić dodanie powiadomień na e-mail i jedyna opcja to posiadanie smartfona i używanie tam aplikacji banku... #żenua…

(oczywiście na roum nie można napisać że bank X, Y lub Z mają takie funkcje od wieków, bo najlepiej co działa w ING to moderacja wpisów o konkurencji Emotikon: Język)

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
90
02-03-2016
Wiadomość 4 z 4 (31 192 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy