Odpowiedz

Potwierdzenia przelewów na e-mail

Funkcja przesyłania pliku pdf z potwierdzeniem przelewu z konta ROR w ING na konta zewnętrzne poprzez pocztę e-mail na wskazany adres byłaby mile widziana.

 

Co o tym sądzicie?

HansHawk
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
6
30-09-2016
Wiadomość 1 z 4 (30 241 wyświetleń)

Re: Potwierdzenia przelewów na e-mail

W aplikacji Moje ING mobile możesz przesłać potwierdzenie przelewu na adres mejlowy (wybierzesz konto -> Historia -> klikniesz w daną transakcję -> Pobierz jako PDF -> Wyślij plik e-mailem).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (30 144 wyświetleń)

Re: Potwierdzenia przelewów na e-mail

<LOL>

WOW, ale rozwiązanie. Zaloguj się do systemu i wyślij sobie załącznik?

Doróbcie funkcję gdzie adres email podaje się w definicji przelewu bądź szablonie a potwierdzenie w postaci pdf jest wysłane AUTOMATYCZNIE na ten adres po wykonaniu przelewu. Ale to chyba jest za trudne, proszę o taką funkcję od ponad pół roku.

Odpowiedz
0 Lajków
Bryko
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
5
26-01-2017
Wiadomość 3 z 4 (30 065 wyświetleń)

Re: Potwierdzenia przelewów na e-mail

Bank się nad tym "zastanawia" od prawie dwóch lat: https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Bankowość-internetowa/Powiadomienie-i-wyciągi-na-e-mail/m-p/2797#M4...

 

Jakoś nie można się doprosić dodanie powiadomień na e-mail i jedyna opcja to posiadanie smartfona i używanie tam aplikacji banku... #żenua…

(oczywiście na roum nie można napisać że bank X, Y lub Z mają takie funkcje od wieków, bo najlepiej co działa w ING to moderacja wpisów o konkurencji Emotikon: Język)

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 4 z 4 (29 930 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy