Odpowiedz

Potwierdzenia przelewów na e-mail

Funkcja przesyłania pliku pdf z potwierdzeniem przelewu z konta ROR w ING na konta zewnętrzne poprzez pocztę e-mail na wskazany adres byłaby mile widziana.

 

Co o tym sądzicie?

HansHawk
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
6
30-09-2016
Wiadomość 1 z 4 (29 897 wyświetleń)

Re: Potwierdzenia przelewów na e-mail

W aplikacji Moje ING mobile możesz przesłać potwierdzenie przelewu na adres mejlowy (wybierzesz konto -> Historia -> klikniesz w daną transakcję -> Pobierz jako PDF -> Wyślij plik e-mailem).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
653
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (29 800 wyświetleń)

Re: Potwierdzenia przelewów na e-mail

<LOL>

WOW, ale rozwiązanie. Zaloguj się do systemu i wyślij sobie załącznik?

Doróbcie funkcję gdzie adres email podaje się w definicji przelewu bądź szablonie a potwierdzenie w postaci pdf jest wysłane AUTOMATYCZNIE na ten adres po wykonaniu przelewu. Ale to chyba jest za trudne, proszę o taką funkcję od ponad pół roku.

Odpowiedz
0 Lajków
Bryko
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
5
26-01-2017
Wiadomość 3 z 4 (29 721 wyświetleń)

Re: Potwierdzenia przelewów na e-mail

Bank się nad tym "zastanawia" od prawie dwóch lat: https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Bankowość-internetowa/Powiadomienie-i-wyciągi-na-e-mail/m-p/2797#M4...

 

Jakoś nie można się doprosić dodanie powiadomień na e-mail i jedyna opcja to posiadanie smartfona i używanie tam aplikacji banku... #żenua…

(oczywiście na roum nie można napisać że bank X, Y lub Z mają takie funkcje od wieków, bo najlepiej co działa w ING to moderacja wpisów o konkurencji Emotikon: Język)

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 4 z 4 (29 586 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy