13-01-2018 10:20
Witam,
Nie widzę rachunku,do którego dostałem kartę przedpłaconą. Dodam, że w starej wersji bankowości internetowej rachunek był widoczny. Czy jest możliwość by ten rachunek był widoczny znów w bankowości internetowej ?
14-01-2018 10:28
Przez forum nie będę mógł zweryfikować, dlaczego nie masz podglądu do konta karty przedpłaconej.
Skontaktuj się, proszę, z naszą infolinią: 32 357 00 12. Sprawdzimy Twoje zgłoszenie.
Witam składałam wniosek o kredyt konsolidacyjny w aplikacji. Decyzja pozytywna lecz potrzebne jest zaświadczenie o zarobkach. Pracodawca wystawił mi takie zaświadczenie na druku ing ale w formie elekt
... 03-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |