Odpowiedz

Nie widzę rachunku w bankowości internetowej

Witam,

Nie widzę rachunku,do którego dostałem kartę przedpłaconą. Dodam, że w starej wersji bankowości internetowej rachunek był widoczny. Czy jest możliwość by ten rachunek był widoczny znów w bankowości internetowej ?

Odpowiedz
0 Lajków
Rafał92
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-01-2018
Wiadomość 1 z 2 (2 654 wyświetleń)

Re: Nie widzę rachunku w bankowości internetowej

Przez forum nie będę mógł zweryfikować, dlaczego nie masz podglądu do konta karty przedpłaconej. 

 

Skontaktuj się, proszę, z naszą infolinią: 32 357 00 12. Sprawdzimy Twoje zgłoszenie. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 633 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Blik płace później w ING

Podpinam się do pytania.

28-05-2024
Re.: Nowe konta w ING

Dziękujemy za sugestie 😊

28-05-2024
Re.: Bilety Komunikacyjne Trójmiasto

To chyba jakiś kłopot po stronie ING. Oby szybko to poprawili Emotikon: Szczęśliwy Aplikacja super

28-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy