Odpowiedz

Nie widzę rachunku w bankowości internetowej

Witam,

Nie widzę rachunku,do którego dostałem kartę przedpłaconą. Dodam, że w starej wersji bankowości internetowej rachunek był widoczny. Czy jest możliwość by ten rachunek był widoczny znów w bankowości internetowej ?

Odpowiedz
0 Lajków
Rafał92
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-01-2018
Wiadomość 1 z 2 (3 363 wyświetleń)

Re: Nie widzę rachunku w bankowości internetowej

Przez forum nie będę mógł zweryfikować, dlaczego nie masz podglądu do konta karty przedpłaconej. 

 

Skontaktuj się, proszę, z naszą infolinią: 32 357 00 12. Sprawdzimy Twoje zgłoszenie. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 342 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy