13-01-2018 10:20
Witam,
Nie widzę rachunku,do którego dostałem kartę przedpłaconą. Dodam, że w starej wersji bankowości internetowej rachunek był widoczny. Czy jest możliwość by ten rachunek był widoczny znów w bankowości internetowej ?
14-01-2018 10:28
Przez forum nie będę mógł zweryfikować, dlaczego nie masz podglądu do konta karty przedpłaconej.
Skontaktuj się, proszę, z naszą infolinią: 32 357 00 12. Sprawdzimy Twoje zgłoszenie.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |