13-01-2018 10:20
Witam,
Nie widzę rachunku,do którego dostałem kartę przedpłaconą. Dodam, że w starej wersji bankowości internetowej rachunek był widoczny. Czy jest możliwość by ten rachunek był widoczny znów w bankowości internetowej ?
14-01-2018 10:28
Przez forum nie będę mógł zweryfikować, dlaczego nie masz podglądu do konta karty przedpłaconej.
Skontaktuj się, proszę, z naszą infolinią: 32 357 00 12. Sprawdzimy Twoje zgłoszenie.
Dzień dobry,
Jadę na wakacje do Włoch i muszę zamienić złotówki na euro (w gotówce). Akurat mam konto walutowe euro i może byłoby taniej wpłacić złotówki na konto, zamienić je w kantorze ING na euro, a
... 14-05-2024Łukasz, ale za maj nie można zawiesić raty, dopiero za czerwiec - sierpień dwie raty. Więc dla Ciebie to wniosek musisz złożyć do 14 CZERWCA, a nie maja.
14-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |