WOW, ale rozwiązanie. Zaloguj się do systemu i wyślij sobie załącznik?
Doróbcie funkcję gdzie adres email podaje się w definicji przelewu bądź szablonie a potwierdzenie w postaci pdf jest wysłane AUTOMATYCZNIE na ten adres po wykonaniu przelewu. Ale to chyba jest za trudne, proszę o taką funkcję od ponad pół roku.
no właśnie. Irytujące w powiadomieniach jest to że w przypadku przelewu z przyszłą datą informują o zdefiniowaniu przelewu a nie o jego realizacji. Co za "myśliciel" na to wpadł? O innych "innowacjach" nawet szkoda pisać...
wymyślili coś takiego jak "w innym terminie". Jest to jedna z wartości w polu "czas realizacji". Jak wybierzesz tą opcję to pojawi się kalendarz do wybory daty
Też nie mogłem tego znaleźć, ale Bank cały czas twierdzi że "jest ergonomicznie i użytkownicy tego chcieli"
Dorzucę jeszcze jedną uwagę dotyczącą przelewu do ZUS.
Da się go defniować jako jeden przelew wpisując kwotę przelewów na subkonto Emerytalne, Zdrowotne, FP, itd. System rozbija to potem na odzielne przelewy i tak to widać w historii. W kolejnym miesiącu można albo wykonać tą samą operację jeszcze raz podając wszystkie kwoty, albo wchodząc do historii ponowić przelew. Ponieważ jednak jak napisałem
Dokładnie tak. Wybieram przelew zaplanowany, wciskam Edytuj i nie mam możliwości aby cokolwiek zmienić: datę, opis, itd. Tych danych w trybie edycji po prostu nie widać wogóle. Widzę tylko konto z którego ma iść przelew (moje), nic więcej.
pomijając wątpliwią ergonomię i przejrzystość nowego systemu posiada on uciążliwy błąd który nie wystęuje w starym. Nie mogę edytować przelewu zdefiniowanego na przyszłość. Błąd ten Bank diagnozuje i poprawia już ponad miesiąc a poprawki brak. Po 20 marca jedyną metodą poprawy przelewu będzie jego usunięcie i założenie od nowa
- definiowanie przelewy przyszłego. Co za geniusz wymyślił że żeby to zrobić trzeba klikać dodatkowo jakiś Czas Realizacji zamiast dac od razu pole daty
- nie mogę edytować przelewu przyszłego, jest jakiś błąd systemu