05-12-2021 20:00
06-12-2021 20:12
Przyczyną takiej sytuacji może być brak aktualnej wersji naszej aplikacji mobilnej lub brak aktualnego oprogramowania na Twoim urządzeniu. Z płatności telefonem możesz korzystać na systemie Android od wersji 7.0.
Jeśli nadal będziesz miał kłopot, to proszę, napisz do nas na czacie w aplikacji mobilnej - po zalogowaniu u dołu ekranu. Postaramy się to wyjaśnić.
09-12-2021 20:20
16-12-2022 10:34
16-12-2022 10:35
Próbowałem - nie działa - dostaję ten sam screen co kolega w poście wyżej.
U mnie po upgradzie do Androida 13.
16-12-2022 10:45
Ok, u mnie już działa ![]()
Może i Koledze pomogę: problem w tym, że app MojeING - jeśli wcześniej używałeś płatności mobilnych z tym samym urządzeniem - widzi to samo urządzenie jako inne urządzenie, a to stare wciąż jest wpisane jako aktywne. Wystarczy wejść w listę urządzeń i usunąć starszy wpis dot. tego samego urządzenia, a wtedy aktywacja na telefonie będzie znów możliwa. U mnie nazwa telefonu nieznacznie się zmieniła po aktualizacji do Androida 13 i stąd wynikł problem z działaniem karty, a następnie z próbą ponownej aktywacji telefonu z kartą Visa.
Mam nadzieję, że pomogłem.
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |