Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Podczas aktywacji karty VISA w telefonie dostaję komunikat że nie można jej aktywować. Wcześniej miałem działającą kartę Mastercard lecz przestała działać w zeszłym tygodniu. Dlaczego dostaję taki komunikat? Kartę mastercard mogę i deaktywować i ponownie aktywować lecz odrzuca mi wszystkie transakcje. Ostatnio same problemy są z Waszym bankiem i co chwilę coś nie działa.
Odpowiedz
0 Lajków
mjnck
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
6
17-10-2021
Wiadomość 1 z 6 (9 263 wyświetleń)

Re: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Przyczyną takiej sytuacji może być brak aktualnej wersji naszej aplikacji mobilnej lub brak aktualnego oprogramowania na Twoim urządzeniu. Z płatności telefonem możesz korzystać na systemie Android od wersji 7.0.
Jeśli nadal będziesz miał kłopot, to proszę, napisz do nas na czacie w aplikacji mobilnej - po zalogowaniu u dołu ekranu. Postaramy się to wyjaśnić. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 6 (9 174 wyświetleń)

Re.: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Proszę zaktualizować aplikację, jeśli to nie pomoże, to proszę usunąć pamięć podręczną z aplikacji (usunięcie i zainstalowanie ponownie też wchodzi w grę). Następnie aplikacja poprosi o ponowne zalogowanie się do banku. Problem powinien być wtedy rozwiązany.
Odpowiedz
0 Lajków
JB1
JB1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
28-10-2021
Wiadomość 3 z 6 (9 085 wyświetleń)

Re.: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

U mnie to samo. Problemy zaczęły się po aktualizacji telefonu do Androida 13 - karta raz działała, a raz nie. Postanowiłem odłączyć kartę od telefonu zainstalowałem także ponownie aplikację Moje ING i niestety nie da się aktywować karty Visa w tym telefonie. Więc ewidentnie problem jest po stronie aplikacji Moje ING.
Odpowiedz
0 Lajków
HansHawk
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
5
30-09-2016
Wiadomość 4 z 6 (7 245 wyświetleń)

Re.: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Próbowałem - nie działa - dostaję ten sam screen co kolega w poście wyżej.

U mnie po upgradzie do Androida 13.

Odpowiedz
0 Lajków
HansHawk
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
5
30-09-2016
Wiadomość 5 z 6 (7 244 wyświetleń)

Re.: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Ok, u mnie już działa Emotikon: Szczęśliwy

Może i Koledze pomogę: problem w tym, że app MojeING - jeśli wcześniej używałeś płatności mobilnych z tym samym urządzeniem - widzi to samo urządzenie jako inne urządzenie, a to stare wciąż jest wpisane jako aktywne. Wystarczy wejść w listę urządzeń i usunąć starszy wpis dot. tego samego urządzenia, a wtedy aktywacja na telefonie będzie znów możliwa. U mnie nazwa telefonu nieznacznie się zmieniła po aktualizacji do Androida 13 i stąd wynikł problem z działaniem karty, a następnie z próbą ponownej aktywacji telefonu z kartą Visa.

Mam nadzieję, że pomogłem.

Odpowiedz
0 Lajków
HansHawk
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
5
30-09-2016
Wiadomość 6 z 6 (7 238 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy