05-12-2021 20:00
06-12-2021 20:12
Przyczyną takiej sytuacji może być brak aktualnej wersji naszej aplikacji mobilnej lub brak aktualnego oprogramowania na Twoim urządzeniu. Z płatności telefonem możesz korzystać na systemie Android od wersji 7.0.
Jeśli nadal będziesz miał kłopot, to proszę, napisz do nas na czacie w aplikacji mobilnej - po zalogowaniu u dołu ekranu. Postaramy się to wyjaśnić.
09-12-2021 20:20
16-12-2022 10:34
16-12-2022 10:35
Próbowałem - nie działa - dostaję ten sam screen co kolega w poście wyżej.
U mnie po upgradzie do Androida 13.
16-12-2022 10:45
Ok, u mnie już działa
Może i Koledze pomogę: problem w tym, że app MojeING - jeśli wcześniej używałeś płatności mobilnych z tym samym urządzeniem - widzi to samo urządzenie jako inne urządzenie, a to stare wciąż jest wpisane jako aktywne. Wystarczy wejść w listę urządzeń i usunąć starszy wpis dot. tego samego urządzenia, a wtedy aktywacja na telefonie będzie znów możliwa. U mnie nazwa telefonu nieznacznie się zmieniła po aktualizacji do Androida 13 i stąd wynikł problem z działaniem karty, a następnie z próbą ponownej aktywacji telefonu z kartą Visa.
Mam nadzieję, że pomogłem.
Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".
25-11-2024Widzę, że się coś zmienia. Czy ING może potwierdzić te wiadomości o zwiększeniu limitu na BLIK?
https://www.bankier.pl/wiadomosc/ING-Bank-Slaski-zwiekszyl-limity-wybranych-przelewow-8850500.html
25-11-2024