Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Podczas aktywacji karty VISA w telefonie dostaję komunikat że nie można jej aktywować. Wcześniej miałem działającą kartę Mastercard lecz przestała działać w zeszłym tygodniu. Dlaczego dostaję taki komunikat? Kartę mastercard mogę i deaktywować i ponownie aktywować lecz odrzuca mi wszystkie transakcje. Ostatnio same problemy są z Waszym bankiem i co chwilę coś nie działa.
Odpowiedz
0 Lajków
mjnck
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
6
17-10-2021
Wiadomość 1 z 6 (13 151 wyświetleń)

Re: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Przyczyną takiej sytuacji może być brak aktualnej wersji naszej aplikacji mobilnej lub brak aktualnego oprogramowania na Twoim urządzeniu. Z płatności telefonem możesz korzystać na systemie Android od wersji 7.0.
Jeśli nadal będziesz miał kłopot, to proszę, napisz do nas na czacie w aplikacji mobilnej - po zalogowaniu u dołu ekranu. Postaramy się to wyjaśnić. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 2 z 6 (13 062 wyświetleń)

Re.: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Proszę zaktualizować aplikację, jeśli to nie pomoże, to proszę usunąć pamięć podręczną z aplikacji (usunięcie i zainstalowanie ponownie też wchodzi w grę). Następnie aplikacja poprosi o ponowne zalogowanie się do banku. Problem powinien być wtedy rozwiązany.
Odpowiedz
0 Lajków
JB1
JB1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
2
28-10-2021
Wiadomość 3 z 6 (12 973 wyświetleń)

Re.: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

U mnie to samo. Problemy zaczęły się po aktualizacji telefonu do Androida 13 - karta raz działała, a raz nie. Postanowiłem odłączyć kartę od telefonu zainstalowałem także ponownie aplikację Moje ING i niestety nie da się aktywować karty Visa w tym telefonie. Więc ewidentnie problem jest po stronie aplikacji Moje ING.
Odpowiedz
0 Lajków
HansHawk
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
6
30-09-2016
Wiadomość 4 z 6 (11 133 wyświetleń)

Re.: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Próbowałem - nie działa - dostaję ten sam screen co kolega w poście wyżej.

U mnie po upgradzie do Androida 13.

Odpowiedz
0 Lajków
HansHawk
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
6
30-09-2016
Wiadomość 5 z 6 (11 132 wyświetleń)

Re.: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Ok, u mnie już działa Emotikon: Szczęśliwy

Może i Koledze pomogę: problem w tym, że app MojeING - jeśli wcześniej używałeś płatności mobilnych z tym samym urządzeniem - widzi to samo urządzenie jako inne urządzenie, a to stare wciąż jest wpisane jako aktywne. Wystarczy wejść w listę urządzeń i usunąć starszy wpis dot. tego samego urządzenia, a wtedy aktywacja na telefonie będzie znów możliwa. U mnie nazwa telefonu nieznacznie się zmieniła po aktualizacji do Androida 13 i stąd wynikł problem z działaniem karty, a następnie z próbą ponownej aktywacji telefonu z kartą Visa.

Mam nadzieję, że pomogłem.

Odpowiedz
0 Lajków
HansHawk
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
6
30-09-2016
Wiadomość 6 z 6 (11 126 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Re.: Limit zadłużenia

Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn

...

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy