05-12-2021 20:00
06-12-2021 20:12
Przyczyną takiej sytuacji może być brak aktualnej wersji naszej aplikacji mobilnej lub brak aktualnego oprogramowania na Twoim urządzeniu. Z płatności telefonem możesz korzystać na systemie Android od wersji 7.0.
Jeśli nadal będziesz miał kłopot, to proszę, napisz do nas na czacie w aplikacji mobilnej - po zalogowaniu u dołu ekranu. Postaramy się to wyjaśnić.
09-12-2021 20:20
16-12-2022 10:34
16-12-2022 10:35
Próbowałem - nie działa - dostaję ten sam screen co kolega w poście wyżej.
U mnie po upgradzie do Androida 13.
16-12-2022 10:45
Ok, u mnie już działa
Może i Koledze pomogę: problem w tym, że app MojeING - jeśli wcześniej używałeś płatności mobilnych z tym samym urządzeniem - widzi to samo urządzenie jako inne urządzenie, a to stare wciąż jest wpisane jako aktywne. Wystarczy wejść w listę urządzeń i usunąć starszy wpis dot. tego samego urządzenia, a wtedy aktywacja na telefonie będzie znów możliwa. U mnie nazwa telefonu nieznacznie się zmieniła po aktualizacji do Androida 13 i stąd wynikł problem z działaniem karty, a następnie z próbą ponownej aktywacji telefonu z kartą Visa.
Mam nadzieję, że pomogłem.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024