10-12-2022 09:25 | Edytowano: 10-12-2022 09:27
Dzień dobry,
Dlaczego w aplikacji Moje ING - Mój transport jest tak mało miejscowości?
Co wpływa na fakt pojawienia się danej miejscowości w możliwości zakupu biletu MPK czy zapłaceniu za parking?
Akurat mam konkretnie na myśli brak miejscowości Białystok woj. podlaskie.
Znajomi mający konta w innych bankach bez problemu mogą wykupić w swojej aplikacji, np. parking w Białymstoku.
Możliwe, że inni klienci też nie mogą wyszukać swoich miejscowości.
Moje ING jak zwykle zawodzi...
Zrobicie coś z tym?
Czy tylko zgłosicie do odpowiedniego zespołu?
Życzę miłego dnia.
10-12-2022 16:25
Usługa Mój transport jest udostępniona przez zewnętrznego dostawcę - moBilet. Na stronie dostawcy usługi możesz sprawdzić, w jakich miastach działają i w tych miastach możesz także kupić bilet w Moim ING mobile.
Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie.
27-03-2025mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |