05-12-2021 20:00
06-12-2021 20:12
Przyczyną takiej sytuacji może być brak aktualnej wersji naszej aplikacji mobilnej lub brak aktualnego oprogramowania na Twoim urządzeniu. Z płatności telefonem możesz korzystać na systemie Android od wersji 7.0.
Jeśli nadal będziesz miał kłopot, to proszę, napisz do nas na czacie w aplikacji mobilnej - po zalogowaniu u dołu ekranu. Postaramy się to wyjaśnić.
09-12-2021 20:20
16-12-2022 10:34
16-12-2022 10:35
Próbowałem - nie działa - dostaję ten sam screen co kolega w poście wyżej.
U mnie po upgradzie do Androida 13.
16-12-2022 10:45
Ok, u mnie już działa
Może i Koledze pomogę: problem w tym, że app MojeING - jeśli wcześniej używałeś płatności mobilnych z tym samym urządzeniem - widzi to samo urządzenie jako inne urządzenie, a to stare wciąż jest wpisane jako aktywne. Wystarczy wejść w listę urządzeń i usunąć starszy wpis dot. tego samego urządzenia, a wtedy aktywacja na telefonie będzie znów możliwa. U mnie nazwa telefonu nieznacznie się zmieniła po aktualizacji do Androida 13 i stąd wynikł problem z działaniem karty, a następnie z próbą ponownej aktywacji telefonu z kartą Visa.
Mam nadzieję, że pomogłem.
Dzień dobry,
wejście do saloniku dla użytkownika Platynowej karty kredytowej Mastercard (4 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD) oraz osób towarzyszących (2 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD z
Dzień dobry,
w tej chwili nie wyszukasz i nie opłacisz parkingów w Gdyni. Jeśli chcesz parkować w tym mieście, skorzystaj z tradycyjnego parkomatu. W pozostałych miastach nasza usługa działa prawidłowo
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |