Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Podczas aktywacji karty VISA w telefonie dostaję komunikat że nie można jej aktywować. Wcześniej miałem działającą kartę Mastercard lecz przestała działać w zeszłym tygodniu. Dlaczego dostaję taki komunikat? Kartę mastercard mogę i deaktywować i ponownie aktywować lecz odrzuca mi wszystkie transakcje. Ostatnio same problemy są z Waszym bankiem i co chwilę coś nie działa.
Odpowiedz
0 Lajków
mjnck
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
17-10-2021
Wiadomość 1 z 3 (751 wyświetleń)

Re: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Przyczyną takiej sytuacji może być brak aktualnej wersji naszej aplikacji mobilnej lub brak aktualnego oprogramowania na Twoim urządzeniu. Z płatności telefonem możesz korzystać na systemie Android od wersji 7.0.
Jeśli nadal będziesz miał kłopot, to proszę, napisz do nas na czacie w aplikacji mobilnej - po zalogowaniu u dołu ekranu. Postaramy się to wyjaśnić. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
860
176
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (662 wyświetleń)

Re.: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Proszę zaktualizować aplikację, jeśli to nie pomoże, to proszę usunąć pamięć podręczną z aplikacji (usunięcie i zainstalowanie ponownie też wchodzi w grę). Następnie aplikacja poprosi o ponowne zalogowanie się do banku. Problem powinien być wtedy rozwiązany.
Odpowiedz
0 Lajków
JB1
JB1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
28-10-2021
Wiadomość 3 z 3 (573 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: ile mogą wyniesc mnie maksymalnie raty za kredyt hipoteczny

Jak będzie podniesiona stopa referencyjna to rosną też odsetki maksymalne. Kwota z umowy jest tylko przykładem - jest to wyliczenie według stóp NBP z czasu podpisania umowy.

28-01-2022
Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Witam

Przy próbie wykonania transakcji wyskakuje mi informacja Brak uprawnień do obciążania rachunku. Nie mogę również płacić kartą. Pieniądze na koncie mam. O co chodzi

28-01-2022
Bilety komunikacji miejskiej w ING mobile.

Witam, kiedy bank wprowadzi możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej w aplikacji ING? Od lat ciężko Wam idzie wprowadzanie nowych funkcji.

 

28-01-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy