25-09-2016 14:13
Dzień dobry,
Czy do nowej bankowości elektronicznej będą przeniesione funkcjonalności "paczki przelewów" oraz import przelewów z pliku? Jeżeli tak, to kiedy?
pozdrawiam
M_E
26-09-2016 09:45 | Edytowano: 26-09-2016 09:46
Paczki przelewów oraz import danych przelewów z pliku planujemy udostępnić w przyszłym roku.
26-09-2016 10:08
Mam nadzieję że przed zablokowaniem starej bankowości elektronicznej?
M_E
26-09-2016 11:17
Nie wyłączymy dotychczasowej usługi ING BankOnLine przed przeniesieniem paczki przelewów do usługi Moje ING.
30-09-2016 18:46
Witam. Trochę offtopic, ale w podobnym kontekście - a co z planowaniem transakcji?
W nowym portalu webowym Moje ING nie ma możliwości dodania zaplanowanej transakcji, gdyż linki prowadzą do standardowej transakcji, gdzie nie ma możliwości wyboru daty uruchomienia transakcji...
01-10-2016 19:06
W Moim ING możesz ustalić nowe stałe zlecenie albo dokonać płatność z odroczonym terminem płatności. Stałe zlecenie, możesz utworzyć w nowej bankowości internetowej właśnie poprzez wykorzystanie standardowej formatki przelewu, gdzie pod tytułem przelewu zaznaczasz checkbox „stałe zlecenie”. Następnie podświetlą Ci się parametry, które należy uzupełnić do stałego zlecenia takie jak: częstotliwość, data rozpoczęcia oraz datę zakończenia stałego zlecenia.
01-10-2016 19:31
A w jaki sposób mogę utworzyć płatność z odroczonym terminem płatności?
02-10-2016 19:37
@HansHawk wybierz zakładkę Moje finanse --> wybierz konto z którego chcesz zrobić przelew --> następnie wybierz Wykonaj transakcję --> przelew zwykły.
W formatce przelewu przy czasie realizacji wybierz W innym terminie.
02-10-2016 20:07
Chryste Panie, w życiu bym na to nie wpadł. Zróbcie to jakoś bardziej czytelnie, proszę! Tak jak teraz jest fatalnie - kto by tam szukał opcji "W innym terminie" - wystarczyłoby dołączyć symbol kalendarza - link... Dzięki w każdym razie.
31-03-2017 22:05
Rozumiem, że to dalej aktualne? W nowym systemie nadal nie ma paczek przelewów, a zapowiadają Państwo wyłączenie dostępu do starego...
Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za
W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.
27-01-2025Konto Active - dla aktywnych klientów spełniających przynajmniej jeden z trzech warunków finansowych - wówczas to konto jest bezpłatne:
- średnie miesięczne aktywa w banku minimum 200 tys. zł
- średnie
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |