26-05-2021 15:06
26-05-2021 16:24
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce ![]()
Przekazałam Twoją wiadomość do właściwego zespołu z prośbą o przyspieszenie zgłoszenia. Poczekaj proszę na odpowiedź.
27-05-2021 12:25
27-05-2021 12:26
Rawq, miło nam to czytać! Dzięki, że dałeś znać 😊
02-06-2021 07:36
Niestety było to uznanie warunkowe, wczoraj po rozpatrzeniu reklamacji otrzymałem info o zwrocie pieniędzy, ale suma nie zgadza się z kwotą, którą faktycznie wpłacałem, została pomniejszona o 300 zł. Złożyłem ponowną reklamację, i czekam na jej ponowne rozpatrzenie. Zawsze liczę dokładnie pieniądze i jestem pewny, że się nie mylę co do kwoty. Liczę, że bank uzna reklamację, to nie moja wina, że urządzenie uległo awarii. Liczę na uczciwość banku.
Reklamacja 000733/062021
03-06-2021 07:54
Dobrze, że nam zgłosiłeś to raz jeszcze. Na tej podstawie przeliczymy urządzenie ponownie i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.
10-06-2021 13:31
Druga reklamacja rozpatrzona pozytywnie, otrzymałem pełen zwrot.
Dziękuje.
10-06-2021 13:34
@Rawq Cieszę się, że wszystko zakończyło się pomyślnie
05-07-2021 23:58
07-07-2021 06:41
@Grzesiek717 Przykro nam, że spotkał Cię ten kłopot z zaksięgowaniem pieniędzy na koncie. Mamy nadzieję, że sprawa jest już załatwiona ![]()
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |