26-05-2021 15:06
26-05-2021 16:24
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce
Przekazałam Twoją wiadomość do właściwego zespołu z prośbą o przyspieszenie zgłoszenia. Poczekaj proszę na odpowiedź.
27-05-2021 12:25
27-05-2021 12:26
Rawq, miło nam to czytać! Dzięki, że dałeś znać 😊
02-06-2021 07:36
Niestety było to uznanie warunkowe, wczoraj po rozpatrzeniu reklamacji otrzymałem info o zwrocie pieniędzy, ale suma nie zgadza się z kwotą, którą faktycznie wpłacałem, została pomniejszona o 300 zł. Złożyłem ponowną reklamację, i czekam na jej ponowne rozpatrzenie. Zawsze liczę dokładnie pieniądze i jestem pewny, że się nie mylę co do kwoty. Liczę, że bank uzna reklamację, to nie moja wina, że urządzenie uległo awarii. Liczę na uczciwość banku.
Reklamacja 000733/062021
03-06-2021 07:54
Dobrze, że nam zgłosiłeś to raz jeszcze. Na tej podstawie przeliczymy urządzenie ponownie i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.
10-06-2021 13:31
Druga reklamacja rozpatrzona pozytywnie, otrzymałem pełen zwrot.
Dziękuje.
10-06-2021 13:34
@Rawq Cieszę się, że wszystko zakończyło się pomyślnie
05-07-2021 23:58
07-07-2021 06:41
@Grzesiek717 Przykro nam, że spotkał Cię ten kłopot z zaksięgowaniem pieniędzy na koncie. Mamy nadzieję, że sprawa jest już załatwiona
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |