Niestety było to uznanie warunkowe, wczoraj po rozpatrzeniu reklamacji otrzymałem info o zwrocie pieniędzy, ale suma nie zgadza się z kwotą, którą faktycznie wpłacałem, została pomniejszona o 300 zł. Złożyłem ponowną reklamację, i czekam na jej ponowne rozpatrzenie. Zawsze liczę dokładnie pieniądze i jestem pewny, że się nie mylę co do kwoty. Liczę, że bank uzna reklamację, to nie moja wina, że ur
Witam Serdecznie, Dziś próbowałem wpłacić pieniądze na konto we wpłatomacie ING, wpłatomat zakomunikował błąd urządzenia, zabrał pieniądzę i oddał tylko kartę, gotówka nie została zaksięgowana na rachunku. Sprawa zgłoszona w oddziale ING (w tym w którym znajdował się wpłatomat) dostałem informację o przyjęciu zgłoszenia pod numerem 022035/052021, czy jest szansa przyspieszyć termin realizacji zgłos...
Z Ulotki wynika, że kod musi być wygenerowany przed złożeniem wniosku więc według tego nie kwalifikuje się do promocji. No chyba, że ktoś ma kod wygenerowany miedzy 15-20 stycznia 2018
Mam pytanie, otrzymałem pozytywną decyzje kredytowa, a teraz pojawiła się nowa lepsza oferta promocyjna. Czym jest możliwość aby z niej skorzystać bez procesowania całego wniosku od nowa?
Ewentualnie czy można negocjować ofertę na, której została oparta pozytywna decyzja?