01-12-2020 17:57
01-12-2020 17:59
@Wojtek1988 Przekazałem prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego zespołu
21-03-2021 11:17
Witam serdecznie,
wczoraj próbowałem wpłacić 10 000 zł, ale w trakcie weryfikacji gotówki pojawił się na ekranie błąd, a wpłatomat oddał mi 100 zł, po czym wydrukował pomyślne potwierdzenie transakcji. NIestety, 9 900 zł nie zostały zaksięgowane na moim koncie. Sprawę zgłosiłem na infolinię, natomiast zaproponowany czas na rozwiązanie zgłoszenia jest dla mnie zbyt długi Bardzo proszę o przyjrzenie się tej reklamacji: 021405/032021.
21-03-2021 11:28
Wysłałam do odpowiedniego zespołu prośbę, o szybkie zajęcie się sprawą.
22-03-2021 11:43
Dziękuję bardzo za błyskawiczną reakcję. Pieniądze już wróciły na konto.
22-03-2021 12:06
Dziękuję za wiadomość. Cieszę się, że masz już dostęp do pieniędzy
21-04-2021 20:55
Czy jest szansa na przyspieszenie - jak to wygląda jeśli podam numer sprawy ? Wpłata wyglądała normalnie , a pieniądze nie pojawiły się na koncie
21-04-2021 21:05
@werkaobierka92 Szansa zawsze jest, natomiast nie zawsze udaje się takie zgłoszenie przyśpieszyć Jeśli wpłata wyglądała normalnie i masz potwierdzenie wpłaty, to odczekaj chwilę. Możliwe, że pieniądze za moment pojawią się na Twoim koncie. Jeśli nie, to zgłoś reklamację i specjaliści sprawdzą Twoją wpłatę.
21-04-2021 21:21
Reklamacja już zgłoszona, czy jest szansa na przyspieszenie jej działania.
21-04-2021 21:40
@werkaobierka92 Przekazałem Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |