Odpowiedz

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Witam,

Mam podobny problem. Wplatomat zabrał pieniądze i wyskoczył na wyswietlaczu komunikat o awarii terminala. Nr zgłoszenia 001211/122020. Czy jest ktoś w stanie coś pomóc?
Odpowiedz
0 Lajków
Wojtek1988
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
01-12-2020
Wiadomość 21 z 68 (6 317 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@Wojtek1988 Przekazałem prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
552
120
12-04-2017
Wiadomość 22 z 68 (6 314 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Witam serdecznie,
wczoraj próbowałem wpłacić 10 000 zł, ale w trakcie weryfikacji gotówki pojawił się na ekranie błąd, a wpłatomat oddał mi 100 zł, po czym wydrukował pomyślne potwierdzenie transakcji. NIestety, 9 900 zł nie zostały zaksięgowane na moim koncie. Sprawę zgłosiłem na infolinię, natomiast zaproponowany czas na rozwiązanie zgłoszenia jest dla mnie zbyt długi Emotikon: Smutny Bardzo proszę o przyjrzenie się tej reklamacji: 021405/032021.

Odpowiedz
0 Lajków
TommyBoy36
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
21-03-2021
Wiadomość 23 z 68 (5 942 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Wysłałam do odpowiedniego zespołu prośbę, o szybkie zajęcie się sprawą. 
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 24 z 68 (5 939 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuję bardzo za błyskawiczną reakcję. Pieniądze już wróciły na konto.

Odpowiedz
0 Lajków
TommyBoy36
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
21-03-2021
Wiadomość 25 z 68 (5 873 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuję za wiadomość. Cieszę się, że masz już dostęp do pieniędzy Emotikon: Szczęśliwy

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
538
120
04-09-2015
Wiadomość 26 z 68 (5 870 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Czy jest szansa na przyspieszenie - jak to wygląda jeśli podam numer sprawy ? Wpłata wyglądała normalnie , a pieniądze nie pojawiły się na koncie 

Odpowiedz
0 Lajków
werkaobierka92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
21-04-2021
Wiadomość 27 z 68 (5 664 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@werkaobierka92 Szansa zawsze jest, natomiast nie zawsze udaje się takie zgłoszenie przyśpieszyć Emotikon: Smutny Jeśli wpłata wyglądała normalnie i masz potwierdzenie wpłaty, to odczekaj chwilę. Możliwe, że pieniądze za moment pojawią się na Twoim koncie. Jeśli nie, to zgłoś reklamację i specjaliści sprawdzą Twoją wpłatę.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
552
120
12-04-2017
Wiadomość 28 z 68 (5 662 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Reklamacja już zgłoszona, czy jest szansa na przyspieszenie jej działania.

Odpowiedz
0 Lajków
werkaobierka92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
21-04-2021
Wiadomość 29 z 68 (5 659 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@werkaobierka92 Przekazałem Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
552
120
12-04-2017
Wiadomość 30 z 68 (5 652 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Aby to wyjaśnić, napisz proszę do specjalisty na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING. Czatujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 22:00 i w sobot...

20-07-2024
Re.: Wpłatomat nie wydał pieniędzy mimo błędu transakcji

Otrzymaliśmy wiadomość, że w Twojej sprawie są dostępne nowe informacje. Znajdziesz je po zalogowaniu w Moim ING

19-07-2024
Re.: Nie można dodać karty ING Visa do Google Pay

Prosimy, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Dzięki temu będziemy mieli wgląd do danych w systemie i sprawdzimy Twoją kartę.

 

19-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy