06-05-2022 10:25
06-05-2022 16:15
06-05-2022 19:20
Przekazaliśmy Twoją prośbę o szybkie rozpatrzenie zgłoszenia do odpowiedniego działu w naszym banku. Niestety tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie i nie możemy sprawdzić Twojego zgłoszenia.
Każdą reklamacją analizujemy indywidualnie, odpowiedź przekażemy Ci jak najszybciej. Proszę, poczekaj jeszcze.
08-05-2022 20:35
10-05-2022 08:02
21-11-2022 21:08
10-03-2023 23:06
10-03-2023 23:07
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie Twojej reklamacji do odpowiedniego zespołu.
Cudownie. No tak, zawsze w przypadku problemu mogę popisać z botem, albo kimś losowym na chacie, kto poleci mi założenie reklamacji. A potem będę czekał miesiąc na rozwiązanie mojego problemu (tyle IN
... 16-03-2025W takiej sytuacji po zasileniu konta system automatycznie pobierze pieniądze na spłatę raty. Przekazanie informacji o zadłużeniu do BIKu zależy to od czasu opóźnienia w spłacie. Abyśmy mogli to spraw
... 15-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |