06-05-2022 10:25
06-05-2022 16:15
06-05-2022 19:20
Przekazaliśmy Twoją prośbę o szybkie rozpatrzenie zgłoszenia do odpowiedniego działu w naszym banku. Niestety tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie i nie możemy sprawdzić Twojego zgłoszenia.
Każdą reklamacją analizujemy indywidualnie, odpowiedź przekażemy Ci jak najszybciej. Proszę, poczekaj jeszcze.
08-05-2022 20:35
10-05-2022 08:02
21-11-2022 21:08
10-03-2023 23:06
10-03-2023 23:07
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie Twojej reklamacji do odpowiedniego zespołu.
Trudno mi się odnieść do tej sytuacji przez Społeczność. Faktycznie zmieniały się regulacje dotyczące polisy ubezpieczenia nieruchomości z ryzykiem powodzi.
Jednak dotyczy to nowych umów kredytowych p
Warto skonsultować tą sytuację z doradcą na czacie , lub na infolinii .Mnie już drugi raz udało się skrócić z poziomu bankowości internetowej
22-03-2023U mnie zarówno w bankowości internetowej, jak i w aplikacji cały czas pojawia się komunikat:
Nie możesz teraz skrócić okresu kredytowania. Spróbuj ponownie za 2 dni robocze.
A tak bardzo liczyłem na s
... 22-03-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |