Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dzien dobry, minela juz ponad doba od mojej wplaty, czy cos juz wiadomo?? srodkow nadal brak i odpowiedzi tez
Odpowiedz
0 Lajków
kamilkamil
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
05-05-2022
Wiadomość 61 z 66 (1 896 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Czy cos juz wiadomo? zero odpowiedzi na stronie banku, caly czas czekam, co sie dzieje z moimi pieniedzmi?
Odpowiedz
0 Lajków
kamilkamil
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
05-05-2022
Wiadomość 62 z 66 (1 883 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przekazaliśmy Twoją prośbę o szybkie rozpatrzenie zgłoszenia do odpowiedniego działu w naszym banku. Niestety tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie i nie możemy sprawdzić Twojego zgłoszenia. 

Każdą reklamacją analizujemy indywidualnie, odpowiedź przekażemy Ci jak najszybciej. Proszę, poczekaj jeszcze. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
155
35
23-04-2018
Wiadomość 63 z 66 (1 864 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Weekend mija, Pani na czacie zapewniała mnie ze osoby działają w weekend, zero odpowiedzi, zero informacji. Mam swoje zobowiązania, tragedia.. to ostatni raz kiedy korzystam z usług ING.
Odpowiedz
0 Lajków
kamilkamil
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
05-05-2022
Wiadomość 64 z 66 (1 790 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

kolejny dzien cisza..
Odpowiedz
0 Lajków
kamilkamil
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
05-05-2022
Wiadomość 65 z 66 (1 726 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Mam ten sam problem miną zaraz dwa tygodnie i nikt nic nie zrobił.
Odpowiedz
0 Lajków
Michalo00092
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
21-11-2022
Wiadomość 66 z 66 (582 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Potwierdzam, u mnie jest to samo. Mam Samsunga s 10E wersja systemu Android 12. Aplikacja chodzi bardzo wolno, jest to mega denerwujące. Zgłosiłam dzisiaj reklamację telefonicznie.

30-01-2023
Re: Powolne działanie aplikacji ing

Nie ponieważ problem nie jest po naszej stronie tylko po stronie ING.
Dlatego nic bardziej nie denerwuje niż stwierdzenie, że przeinstalowanie aplikacji albo wyczyszczenie cache powinno pomóc. Tą samą ...

30-01-2023
Re: Autoryzacja sms

Przekazałem Twój pomysł do odpowiedniego zespołu.

30-01-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy