06-05-2022 10:25
06-05-2022 16:15
06-05-2022 19:20
Przekazaliśmy Twoją prośbę o szybkie rozpatrzenie zgłoszenia do odpowiedniego działu w naszym banku. Niestety tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie i nie możemy sprawdzić Twojego zgłoszenia.
Każdą reklamacją analizujemy indywidualnie, odpowiedź przekażemy Ci jak najszybciej. Proszę, poczekaj jeszcze.
08-05-2022 20:35
10-05-2022 08:02
21-11-2022 21:08
Powinno ???
...... mam ten sam problem. Reklamacja złożona. Czekam.
Telefon wyczyszczony, apka na nowo zainstalowana. I dalej Null
28-01-2023Ja z automatu zgłaszam ta na cert.pl
https://incydent.cert.pl/#!/lang=pl,entityType=notObligatedEntity
28-01-2023jestem w podobnej sytuacji bo ze względu na mulenie, musiałem przeinstalować aplikację.
28-01-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
2 | |
2 | |
2 | |
2 |