06-05-2022 10:25
06-05-2022 16:15
06-05-2022 19:20
Przekazaliśmy Twoją prośbę o szybkie rozpatrzenie zgłoszenia do odpowiedniego działu w naszym banku. Niestety tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie i nie możemy sprawdzić Twojego zgłoszenia.
Każdą reklamacją analizujemy indywidualnie, odpowiedź przekażemy Ci jak najszybciej. Proszę, poczekaj jeszcze.
08-05-2022 20:35
10-05-2022 08:02
21-11-2022 21:08
10-03-2023 23:06
10-03-2023 23:07
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie Twojej reklamacji do odpowiedniego zespołu.
Cześć,
Mam taką sytuacje. Chce nadpłacić kredyt oraz skrócić okres. Jednak mając kredyt ze stałym oprocentowaniem nie mogę zrobić krótszego okresu niż okres stałej stopy procentowej czyli 60 msc. Czy
... 16-01-2025Dzień dobry
Zastanawiają mnie warunki konta Active z kartą Platinum.
Prosiłbym o rozwinięcie stwierdzeń:
Cześć, jestem w procesie ubiegania się o kredyt hipoteczny w banku ING. Jak wiadomo, musiałam dostarczyć masę dokumentów, w tym nieszczęsne dla mnie zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach. Pomimo, ż
... 16-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |