Odpowiedz

Wpłatomat zabrał moje pieniądze

31.01 w oddziale ING Aleja Najświętszej Maryi Panny 36/38 w Częstochowie wpłatomat zabrał moje 5000zł... Przeliczył banknoty po czym oddał nierozpoznany, który był zakleszczony i nie można było go wyciągnąć. Następnie pojawił się błąd i wpłatomat wciągnął banknot wydał kartę i tyle... żadnego pokwitowania, ani pieniędzy na koncie. Sytuacja miała miejsce w godzinach pracy banku, więc od razu zgłosiłem reklamację u Pani w oddziale nr 013987/012019. Rozumiem, że jest 7 dni na rozpatrzenie, ale na litość boską człowiek odchodzi od zmysłów, bo to nie było 100 czy 200zł. Poza tym wpłatomat przy takich sytuacjach powinien być na stałe blokowany, po czym przyjeżdża serwis i sprawdza, a nie urządzenie później pracuje sobie normalnie jak gdyby nigdy nic. Jak czytam, że ludzie muszą walczyć o swoje pieniądze to włos się na głowie jeży. Bank od razu zakłada, że klient chce ich oszukać nie wiedzieć czemu. Wiem ile wpłacałem i jeśli taka kwota nie znajdzie się na moim koncie, to będę interweniował gdzie to tylko możliwe. Proszę o przyspieszenie procesu reklamacji, z uwagi na fakt, że wpłata nie miała miejsca w jakimś wpłatomacie nie wiadomo gdzie, tylko w największym i najbardziej uczęszczanym wpłatomacie w Częstochowie.

Odpowiedz
0 Lajków
exellero
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
3
02-02-2019
Wiadomość 1 z 68 (18 030 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Dziękuję za numer reklamacji, przekazałam już Twoją sprawę do zespołu, który zajmuje się podobnymi zgłoszeniami. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
516
115
19-03-2018
Wiadomość 2 z 68 (18 015 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

exellero Zajrzyj proszę do zakładki Wiadomości po zalogowaniu w Moje ING. Zobaczysz tam nowe informacje w swojej sprawie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
516
113
04-09-2015
Wiadomość 3 z 68 (17 937 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Warunkowe przyznanie środków. Dziękuję. Póki co i tak to niczego nie zmienia.

exellero
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
3
02-02-2019
Wiadomość 4 z 68 (17 931 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

W dniu dzisiejszym dostałem informację, że wpłatomat został sprawdzony wszystko się zgadza i reklamacja została uznana.

 

Do wszystkich, którzy mają lub będą mieć podobny problem, zakładajcie tematy na forum i codziennie piszcie przez czat co się dzieje z waszą reklamacją. Ja dzisiaj po 10 minutach od pytania na czacie dostałem informację o pozytywnie rozpatrzonej reklamacji. Czyli w jakiś sposób działa Emotikon: Mrugający

exellero
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
3
02-02-2019
Wiadomość 5 z 68 (17 882 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Nam dzisiaj wciągnął pieniądze weselne co dostalismu na wesele i czeka. Na reklamację 9000tys po jakim czasie dostałeś odpowiedź
Odpowiedz
0 Lajków
Maciqs
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
18-08-2019
Wiadomość 6 z 68 (16 982 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że nie masz na koncie wpłaconych pieniędzyEmotikon: Smutny Napisz mi proszę numer Twojej reklamacji. Postaramy się sprawdzić, na jakim jest etapie.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
609
115
04-09-2015
Wiadomość 7 z 68 (16 939 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Proszę już Ci podaję 010684/082019
Odpowiedz
0 Lajków
Maciqs
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
18-08-2019
Wiadomość 8 z 68 (16 930 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuję za Twoją odpowiedź Emotikon: Szczęśliwy Sprawdź proszę, czy masz od nas jakąś wiadomość w sprawie reklamacji w bankowości internetowej.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
609
115
04-09-2015
Wiadomość 9 z 68 (16 870 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Tak dostaliśmy zwrot
Odpowiedz
0 Lajków
Maciqs
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
18-08-2019
Wiadomość 10 z 68 (16 868 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego i skrócenie okresu kredytowania

Ja mam cały czas ten sam komunikat o dwóch dniach roboczych i jest to chyba związane z wakacjami kredytowymi - ja mam zawieszone raty na marzec i kwiecień. W maju będę próbował nadpłacać i skracać okr

...

24-03-2023
Re: Nadpłata a zajęcie komornicze

Chciałabym to dla Ciebie sprawdzić, natomiast tutaj nie mam wglądu do Twojego konta. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Czat zajęć egzekucyjnych czynny jest w dni ro

...

24-03-2023
Nowy kontrahent krajowy - Dodawanie

Czy na podstawie dotychczasowych przelewów, da się dodać te pozycje do bazy kontrahentów krajowych?

 

Tj. otwieram ostatnio realizowany przelew i dodaje go do kontrahentów?

Jeśli nie, to jak to mam zrobi

...

24-03-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy