Odpowiedz

Wpłatomat zabrał moje pieniądze

31.01 w oddziale ING Aleja Najświętszej Maryi Panny 36/38 w Częstochowie wpłatomat zabrał moje 5000zł... Przeliczył banknoty po czym oddał nierozpoznany, który był zakleszczony i nie można było go wyciągnąć. Następnie pojawił się błąd i wpłatomat wciągnął banknot wydał kartę i tyle... żadnego pokwitowania, ani pieniędzy na koncie. Sytuacja miała miejsce w godzinach pracy banku, więc od razu zgłosiłem reklamację u Pani w oddziale nr 013987/012019. Rozumiem, że jest 7 dni na rozpatrzenie, ale na litość boską człowiek odchodzi od zmysłów, bo to nie było 100 czy 200zł. Poza tym wpłatomat przy takich sytuacjach powinien być na stałe blokowany, po czym przyjeżdża serwis i sprawdza, a nie urządzenie później pracuje sobie normalnie jak gdyby nigdy nic. Jak czytam, że ludzie muszą walczyć o swoje pieniądze to włos się na głowie jeży. Bank od razu zakłada, że klient chce ich oszukać nie wiedzieć czemu. Wiem ile wpłacałem i jeśli taka kwota nie znajdzie się na moim koncie, to będę interweniował gdzie to tylko możliwe. Proszę o przyspieszenie procesu reklamacji, z uwagi na fakt, że wpłata nie miała miejsca w jakimś wpłatomacie nie wiadomo gdzie, tylko w największym i najbardziej uczęszczanym wpłatomacie w Częstochowie.

Odpowiedz
0 Lajków
exellero
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
3
02-02-2019
Wiadomość 1 z 68 (22 563 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Dziękuję za numer reklamacji, przekazałam już Twoją sprawę do zespołu, który zajmuje się podobnymi zgłoszeniami. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
588
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 68 (22 548 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

exellero Zajrzyj proszę do zakładki Wiadomości po zalogowaniu w Moje ING. Zobaczysz tam nowe informacje w swojej sprawie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
546
122
04-09-2015
Wiadomość 3 z 68 (22 470 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Warunkowe przyznanie środków. Dziękuję. Póki co i tak to niczego nie zmienia.

exellero
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
3
02-02-2019
Wiadomość 4 z 68 (22 464 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

W dniu dzisiejszym dostałem informację, że wpłatomat został sprawdzony wszystko się zgadza i reklamacja została uznana.

 

Do wszystkich, którzy mają lub będą mieć podobny problem, zakładajcie tematy na forum i codziennie piszcie przez czat co się dzieje z waszą reklamacją. Ja dzisiaj po 10 minutach od pytania na czacie dostałem informację o pozytywnie rozpatrzonej reklamacji. Czyli w jakiś sposób działa Emotikon: Mrugający

exellero
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
3
02-02-2019
Wiadomość 5 z 68 (22 415 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Nam dzisiaj wciągnął pieniądze weselne co dostalismu na wesele i czeka. Na reklamację 9000tys po jakim czasie dostałeś odpowiedź
Odpowiedz
0 Lajków
Maciqs
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
18-08-2019
Wiadomość 6 z 68 (21 515 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że nie masz na koncie wpłaconych pieniędzyEmotikon: Smutny Napisz mi proszę numer Twojej reklamacji. Postaramy się sprawdzić, na jakim jest etapie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
650
122
04-09-2015
Wiadomość 7 z 68 (21 472 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Proszę już Ci podaję 010684/082019
Odpowiedz
0 Lajków
Maciqs
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
18-08-2019
Wiadomość 8 z 68 (21 463 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuję za Twoją odpowiedź Emotikon: Szczęśliwy Sprawdź proszę, czy masz od nas jakąś wiadomość w sprawie reklamacji w bankowości internetowej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
650
122
04-09-2015
Wiadomość 9 z 68 (21 403 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Tak dostaliśmy zwrot
Odpowiedz
0 Lajków
Maciqs
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
18-08-2019
Wiadomość 10 z 68 (21 401 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Re.: Limit zadłużenia

Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn

...

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy