02-02-2019 22:39
31.01 w oddziale ING Aleja Najświętszej Maryi Panny 36/38 w Częstochowie wpłatomat zabrał moje 5000zł... Przeliczył banknoty po czym oddał nierozpoznany, który był zakleszczony i nie można było go wyciągnąć. Następnie pojawił się błąd i wpłatomat wciągnął banknot wydał kartę i tyle... żadnego pokwitowania, ani pieniędzy na koncie. Sytuacja miała miejsce w godzinach pracy banku, więc od razu zgłosiłem reklamację u Pani w oddziale nr 013987/012019. Rozumiem, że jest 7 dni na rozpatrzenie, ale na litość boską człowiek odchodzi od zmysłów, bo to nie było 100 czy 200zł. Poza tym wpłatomat przy takich sytuacjach powinien być na stałe blokowany, po czym przyjeżdża serwis i sprawdza, a nie urządzenie później pracuje sobie normalnie jak gdyby nigdy nic. Jak czytam, że ludzie muszą walczyć o swoje pieniądze to włos się na głowie jeży. Bank od razu zakłada, że klient chce ich oszukać nie wiedzieć czemu. Wiem ile wpłacałem i jeśli taka kwota nie znajdzie się na moim koncie, to będę interweniował gdzie to tylko możliwe. Proszę o przyspieszenie procesu reklamacji, z uwagi na fakt, że wpłata nie miała miejsca w jakimś wpłatomacie nie wiadomo gdzie, tylko w największym i najbardziej uczęszczanym wpłatomacie w Częstochowie.
03-02-2019 06:25
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Dziękuję za numer reklamacji, przekazałam już Twoją sprawę do zespołu, który zajmuje się podobnymi zgłoszeniami.
04-02-2019 09:27
exellero Zajrzyj proszę do zakładki Wiadomości po zalogowaniu w Moje ING. Zobaczysz tam nowe informacje w swojej sprawie.
04-02-2019 09:52
Warunkowe przyznanie środków. Dziękuję. Póki co i tak to niczego nie zmienia.
05-02-2019 15:33
W dniu dzisiejszym dostałem informację, że wpłatomat został sprawdzony wszystko się zgadza i reklamacja została uznana.
Do wszystkich, którzy mają lub będą mieć podobny problem, zakładajcie tematy na forum i codziennie piszcie przez czat co się dzieje z waszą reklamacją. Ja dzisiaj po 10 minutach od pytania na czacie dostałem informację o pozytywnie rozpatrzonej reklamacji. Czyli w jakiś sposób działa
18-08-2019 17:41
19-08-2019 08:10
Przykro mi, że nie masz na koncie wpłaconych pieniędzy Napisz mi proszę numer Twojej reklamacji. Postaramy się sprawdzić, na jakim jest etapie.
19-08-2019 10:04
19-08-2019 15:53
Dziękuję za Twoją odpowiedź Sprawdź proszę, czy masz od nas jakąś wiadomość w sprawie reklamacji w bankowości internetowej.
19-08-2019 16:05
To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN. Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić
... 19-12-2024Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |