01-12-2020 17:57
01-12-2020 17:59
@Wojtek1988 Przekazałem prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego zespołu
21-03-2021 11:17
Witam serdecznie,
wczoraj próbowałem wpłacić 10 000 zł, ale w trakcie weryfikacji gotówki pojawił się na ekranie błąd, a wpłatomat oddał mi 100 zł, po czym wydrukował pomyślne potwierdzenie transakcji. NIestety, 9 900 zł nie zostały zaksięgowane na moim koncie. Sprawę zgłosiłem na infolinię, natomiast zaproponowany czas na rozwiązanie zgłoszenia jest dla mnie zbyt długi Bardzo proszę o przyjrzenie się tej reklamacji: 021405/032021.
21-03-2021 11:28
Wysłałam do odpowiedniego zespołu prośbę, o szybkie zajęcie się sprawą.
22-03-2021 11:43
Dziękuję bardzo za błyskawiczną reakcję. Pieniądze już wróciły na konto.
22-03-2021 12:06
Dziękuję za wiadomość. Cieszę się, że masz już dostęp do pieniędzy
21-04-2021 20:55
Czy jest szansa na przyspieszenie - jak to wygląda jeśli podam numer sprawy ? Wpłata wyglądała normalnie , a pieniądze nie pojawiły się na koncie
21-04-2021 21:05
@werkaobierka92 Szansa zawsze jest, natomiast nie zawsze udaje się takie zgłoszenie przyśpieszyć Jeśli wpłata wyglądała normalnie i masz potwierdzenie wpłaty, to odczekaj chwilę. Możliwe, że pieniądze za moment pojawią się na Twoim koncie. Jeśli nie, to zgłoś reklamację i specjaliści sprawdzą Twoją wpłatę.
21-04-2021 21:21
Reklamacja już zgłoszona, czy jest szansa na przyspieszenie jej działania.
21-04-2021 21:40
@werkaobierka92 Przekazałem Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |