19-08-2019 16:09
Super 😊👍
20-08-2019 18:41
21-08-2019 18:35
Rozumiemy, że każdy może mieć gorszy dzień i może się zamyślić. Każdą reklamację analizujemy indywidualnie i sprawdzamy dane urządzenie. Najczęściej bankomaty mają opcję automatycznego wciągnięcia pieniędzy do około 30 sekund, jeżeli ich nie odbierzesz. Cieszę się, że mogłaś skorzystać z uznania warunkowego. Mam nadzieję, że pieniądze wróciły do bankomatu i cała sprawa zakończy się pozytywnie
22-08-2019 10:37
23-08-2019 11:28
23-08-2019 11:31
@Maciqs Cieszymy się, że sprawa się wyjaśniła 😊 Dziękuję, że dałaś nam znać
11-12-2019 19:45
Proszę was bardzo o pomoc. Jestem w mocnej panice. Dziś postanowiłem przenieść się z Banku Millennium do ING. Założyłem konto, od razu poleciałem do Złotych Tarasów po pieniądze do Millennium... Wracam, robię wpłatę blikiem potwierdzam, wszystko super fajnie - liczy pieniądze, liczy. I nagle zgasł. Placówka zamknięta, ja wręcz zapłakany, bo to ponad 3000 złotych.. jedyne oszczędności - dla studenta to naprawdę spora suma. Nie wiem, co mam robić, zbliżają się święta, nie wiem - proszę, jeśli ktoś może tu pomóc przyspieszyć ten proces.. bardzo proszę. 010253/122019 - to mój numer reklamacji...
11-12-2019 21:34
szysan4439 A to pech Przekazałam Twoją wiadomość do zespołu reklamacji.
11-12-2019 23:52
Nie da się jakkolwiek tego przyspieszyć? W obecnej sytuacji ja nie wiem, czy mam "iść na wojnę" i zgłaszać sprawę, siedzieć i czekać? Sam nei wiem..
16-01-2020 11:13
Prosimy napisz w tej sprawie na Czacie w Moim ING. Specjaliści z zakresu zajęć egzekucyjnych są dzisiaj dostępni do 18:00. Sprawdzą Twoje konto w systemie
23-12-2024Kod PKD w formularzu rejestracji firmy należy wpisać w formacie cyfr arabsko-rzymskich, bez żadnych kropek lub innych znaków.
Proponujemy wyczyszczenie też przeglądarki z plików cookies oraz historię
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |