Odpowiedz

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Super 😊👍

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 11 z 68 (14 148 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Ja wierzę w uczciwość banku i jeśli bankomat faktycznie "zabrał" pieniądze to je po prostu kiedyś dostaniecie. Gorzej jeśli sytuacja jest niejasna. Ja miałam taki przypadek, że zabrałam kartę i będąc porządnie rozkojarzona (ciężki dzień) nie zabrałam pieniędzy, poszłam na sklep, zorientowałam się dopiero przy kasie. Oczywiście dany sklep nie miał kamer w tym miejscu !!!!!!!! jak dla mnie skandal. Myślałam, że dostane zawału. Wiecie co jest najgorsze, że rozglądając się po sklepie jestem prawie pewna kto je zabrał (ale może to już mój mózg tak zadziałał), ale na razie reklamacja w toku. W razie czego będą zdjęcia z bankomatu. Ale muszę przyznać, że uznanie warunkowe było dla mnie ogromnym zaskoczeniem na plus, nie spodziałam się tego. Mam tylko nadzieję, że jeśli faktycznie ktoś je zabrał to policja go znajdzie.
Odpowiedz
0 Lajków
Sabina
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
9
10-02-2018
Wiadomość 12 z 68 (14 119 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Rozumiemy, że każdy może mieć gorszy dzień i może się zamyślić. Każdą reklamację analizujemy indywidualnie i sprawdzamy dane urządzenie. Najczęściej bankomaty mają opcję automatycznego wciągnięcia pieniędzy do około 30 sekund, jeżeli ich nie odbierzesz. Cieszę się, że mogłaś skorzystać z uznania warunkowego. Mam nadzieję, że pieniądze wróciły do bankomatu i cała sprawa zakończy się pozytywnie Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 13 z 68 (14 096 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

My też dostaliśmy warunkowo czekamy na dalsze rozwinięcie sprawy ale jak nam w ciągła pieniędze myślałem. Ze moja żona mi zejdzie w tym banku przy bankomacie
Odpowiedz
0 Lajków
Maciqs
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
18-08-2019
Wiadomość 14 z 68 (14 069 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Reklamacja pozytywną dziekuje za pomoc
Odpowiedz
0 Lajków
Maciqs
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
18-08-2019
Wiadomość 15 z 68 (14 027 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@Maciqs Cieszymy się, że sprawa się wyjaśniła 😊 Dziękuję, że dałaś nam znać Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 16 z 68 (14 025 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Proszę was bardzo o pomoc. Jestem w mocnej panice. Dziś postanowiłem przenieść się z Banku Millennium do ING. Założyłem konto, od razu poleciałem do Złotych Tarasów po pieniądze do Millennium... Wracam, robię wpłatę blikiem potwierdzam, wszystko super fajnie - liczy pieniądze, liczy. I nagle zgasł. Placówka zamknięta, ja wręcz zapłakany, bo to ponad 3000 złotych.. jedyne oszczędności - dla studenta to naprawdę spora suma. Nie wiem, co mam robić, zbliżają się święta, nie wiem - proszę, jeśli ktoś może tu pomóc przyspieszyć ten proces.. bardzo proszę. 010253/122019 - to mój numer reklamacji...

Odpowiedz
0 Lajków
szysan4439
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
11-12-2019
Wiadomość 17 z 68 (12 598 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

szysan4439 A to pech Emotikon: Smutny Przekazałam Twoją wiadomość do zespołu reklamacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 18 z 68 (12 586 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Nie da się jakkolwiek tego przyspieszyć? W obecnej sytuacji ja nie wiem, czy mam "iść na wojnę" i zgłaszać sprawę, siedzieć i czekać? Sam nei wiem..

Odpowiedz
0 Lajków
szysan4439
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
11-12-2019
Wiadomość 19 z 68 (12 580 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

 
Odpowiedz
0 Lajków
Jakub1989
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-01-2020
Wiadomość 20 z 68 (12 186 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wprowadzenie Samsung Pay

Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.

09-11-2025
Re: zapłata BLIKiem zbliżeniowym - problem

Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.

 

09-11-2025
Re: Planet cash wplata blik

Emotikon: Smutny mam identyczny problem reklamacja Numer zgłoszenia: 107006/112025 odp dostałem
Odpowiedź wyślemy do 01.12.2025 a sytuacja z 09.11.2025
Prawie miesiąc czekać a wpłata gotówki miała być na aktualne rachu...

09-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy