Odpowiedz

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Super 😊👍

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 11 z 68 (11 809 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Ja wierzę w uczciwość banku i jeśli bankomat faktycznie "zabrał" pieniądze to je po prostu kiedyś dostaniecie. Gorzej jeśli sytuacja jest niejasna. Ja miałam taki przypadek, że zabrałam kartę i będąc porządnie rozkojarzona (ciężki dzień) nie zabrałam pieniędzy, poszłam na sklep, zorientowałam się dopiero przy kasie. Oczywiście dany sklep nie miał kamer w tym miejscu !!!!!!!! jak dla mnie skandal. Myślałam, że dostane zawału. Wiecie co jest najgorsze, że rozglądając się po sklepie jestem prawie pewna kto je zabrał (ale może to już mój mózg tak zadziałał), ale na razie reklamacja w toku. W razie czego będą zdjęcia z bankomatu. Ale muszę przyznać, że uznanie warunkowe było dla mnie ogromnym zaskoczeniem na plus, nie spodziałam się tego. Mam tylko nadzieję, że jeśli faktycznie ktoś je zabrał to policja go znajdzie.
Odpowiedz
0 Lajków
Sabina
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
9
10-02-2018
Wiadomość 12 z 68 (11 781 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Rozumiemy, że każdy może mieć gorszy dzień i może się zamyślić. Każdą reklamację analizujemy indywidualnie i sprawdzamy dane urządzenie. Najczęściej bankomaty mają opcję automatycznego wciągnięcia pieniędzy do około 30 sekund, jeżeli ich nie odbierzesz. Cieszę się, że mogłaś skorzystać z uznania warunkowego. Mam nadzieję, że pieniądze wróciły do bankomatu i cała sprawa zakończy się pozytywnie Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
650
122
04-09-2015
Wiadomość 13 z 68 (11 758 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

My też dostaliśmy warunkowo czekamy na dalsze rozwinięcie sprawy ale jak nam w ciągła pieniędze myślałem. Ze moja żona mi zejdzie w tym banku przy bankomacie
Odpowiedz
0 Lajków
Maciqs
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
18-08-2019
Wiadomość 14 z 68 (11 731 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Reklamacja pozytywną dziekuje za pomoc
Odpowiedz
0 Lajków
Maciqs
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
18-08-2019
Wiadomość 15 z 68 (11 689 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@Maciqs Cieszymy się, że sprawa się wyjaśniła 😊 Dziękuję, że dałaś nam znać Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 16 z 68 (11 687 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Proszę was bardzo o pomoc. Jestem w mocnej panice. Dziś postanowiłem przenieść się z Banku Millennium do ING. Założyłem konto, od razu poleciałem do Złotych Tarasów po pieniądze do Millennium... Wracam, robię wpłatę blikiem potwierdzam, wszystko super fajnie - liczy pieniądze, liczy. I nagle zgasł. Placówka zamknięta, ja wręcz zapłakany, bo to ponad 3000 złotych.. jedyne oszczędności - dla studenta to naprawdę spora suma. Nie wiem, co mam robić, zbliżają się święta, nie wiem - proszę, jeśli ktoś może tu pomóc przyspieszyć ten proces.. bardzo proszę. 010253/122019 - to mój numer reklamacji...

Odpowiedz
0 Lajków
szysan4439
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
11-12-2019
Wiadomość 17 z 68 (10 260 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

szysan4439 A to pech Emotikon: Smutny Przekazałam Twoją wiadomość do zespołu reklamacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 18 z 68 (10 248 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Nie da się jakkolwiek tego przyspieszyć? W obecnej sytuacji ja nie wiem, czy mam "iść na wojnę" i zgłaszać sprawę, siedzieć i czekać? Sam nei wiem..

Odpowiedz
0 Lajków
szysan4439
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
11-12-2019
Wiadomość 19 z 68 (10 243 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

 
Odpowiedz
0 Lajków
Jakub1989
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-01-2020
Wiadomość 20 z 68 (9 849 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Re.: Limit zadłużenia

Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn

...

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy