Odpowiedz

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Super 😊👍

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 11 z 68 (12 571 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Ja wierzę w uczciwość banku i jeśli bankomat faktycznie "zabrał" pieniądze to je po prostu kiedyś dostaniecie. Gorzej jeśli sytuacja jest niejasna. Ja miałam taki przypadek, że zabrałam kartę i będąc porządnie rozkojarzona (ciężki dzień) nie zabrałam pieniędzy, poszłam na sklep, zorientowałam się dopiero przy kasie. Oczywiście dany sklep nie miał kamer w tym miejscu !!!!!!!! jak dla mnie skandal. Myślałam, że dostane zawału. Wiecie co jest najgorsze, że rozglądając się po sklepie jestem prawie pewna kto je zabrał (ale może to już mój mózg tak zadziałał), ale na razie reklamacja w toku. W razie czego będą zdjęcia z bankomatu. Ale muszę przyznać, że uznanie warunkowe było dla mnie ogromnym zaskoczeniem na plus, nie spodziałam się tego. Mam tylko nadzieję, że jeśli faktycznie ktoś je zabrał to policja go znajdzie.
Odpowiedz
0 Lajków
Sabina
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
9
10-02-2018
Wiadomość 12 z 68 (12 543 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Rozumiemy, że każdy może mieć gorszy dzień i może się zamyślić. Każdą reklamację analizujemy indywidualnie i sprawdzamy dane urządzenie. Najczęściej bankomaty mają opcję automatycznego wciągnięcia pieniędzy do około 30 sekund, jeżeli ich nie odbierzesz. Cieszę się, że mogłaś skorzystać z uznania warunkowego. Mam nadzieję, że pieniądze wróciły do bankomatu i cała sprawa zakończy się pozytywnie Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 13 z 68 (12 520 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

My też dostaliśmy warunkowo czekamy na dalsze rozwinięcie sprawy ale jak nam w ciągła pieniędze myślałem. Ze moja żona mi zejdzie w tym banku przy bankomacie
Odpowiedz
0 Lajków
Maciqs
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
18-08-2019
Wiadomość 14 z 68 (12 493 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Reklamacja pozytywną dziekuje za pomoc
Odpowiedz
0 Lajków
Maciqs
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
18-08-2019
Wiadomość 15 z 68 (12 451 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@Maciqs Cieszymy się, że sprawa się wyjaśniła 😊 Dziękuję, że dałaś nam znać Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 16 z 68 (12 449 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Proszę was bardzo o pomoc. Jestem w mocnej panice. Dziś postanowiłem przenieść się z Banku Millennium do ING. Założyłem konto, od razu poleciałem do Złotych Tarasów po pieniądze do Millennium... Wracam, robię wpłatę blikiem potwierdzam, wszystko super fajnie - liczy pieniądze, liczy. I nagle zgasł. Placówka zamknięta, ja wręcz zapłakany, bo to ponad 3000 złotych.. jedyne oszczędności - dla studenta to naprawdę spora suma. Nie wiem, co mam robić, zbliżają się święta, nie wiem - proszę, jeśli ktoś może tu pomóc przyspieszyć ten proces.. bardzo proszę. 010253/122019 - to mój numer reklamacji...

Odpowiedz
0 Lajków
szysan4439
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
11-12-2019
Wiadomość 17 z 68 (11 022 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

szysan4439 A to pech Emotikon: Smutny Przekazałam Twoją wiadomość do zespołu reklamacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 18 z 68 (11 010 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Nie da się jakkolwiek tego przyspieszyć? W obecnej sytuacji ja nie wiem, czy mam "iść na wojnę" i zgłaszać sprawę, siedzieć i czekać? Sam nei wiem..

Odpowiedz
0 Lajków
szysan4439
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
11-12-2019
Wiadomość 19 z 68 (11 005 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

 
Odpowiedz
0 Lajków
Jakub1989
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-01-2020
Wiadomość 20 z 68 (10 611 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Terminy podpisania umowy

Błagam ta odpowiedź pokazuje jeszcze większy brak szacunku albo całkowitą niewiedzę na temat tego jak wyglądają wasze procesy od strony klienta lub pośrednika. Jedyne co było możliwe do ogarnięcia to ...

21-04-2025
Re.: Terminy podpisania umowy

Cześć,
przykro mi, że nie znalazł się dla Ciebie termin 😢 Skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś wniosek - być może będzie mógł coś zrobić w tej sprawie.

21-04-2025
Re.: Własne kategorie transakcji! - Po raz kolejny

Revolut pod tym względem jest idealnym wzorem.

20-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy