19-08-2019 16:09
Super 😊👍
20-08-2019 18:41
21-08-2019 18:35
Rozumiemy, że każdy może mieć gorszy dzień i może się zamyślić. Każdą reklamację analizujemy indywidualnie i sprawdzamy dane urządzenie. Najczęściej bankomaty mają opcję automatycznego wciągnięcia pieniędzy do około 30 sekund, jeżeli ich nie odbierzesz. Cieszę się, że mogłaś skorzystać z uznania warunkowego. Mam nadzieję, że pieniądze wróciły do bankomatu i cała sprawa zakończy się pozytywnie ![]()
22-08-2019 10:37
23-08-2019 11:28
23-08-2019 11:31
@Maciqs Cieszymy się, że sprawa się wyjaśniła 😊 Dziękuję, że dałaś nam znać ![]()
11-12-2019 19:45
Proszę was bardzo o pomoc. Jestem w mocnej panice. Dziś postanowiłem przenieść się z Banku Millennium do ING. Założyłem konto, od razu poleciałem do Złotych Tarasów po pieniądze do Millennium... Wracam, robię wpłatę blikiem potwierdzam, wszystko super fajnie - liczy pieniądze, liczy. I nagle zgasł. Placówka zamknięta, ja wręcz zapłakany, bo to ponad 3000 złotych.. jedyne oszczędności - dla studenta to naprawdę spora suma. Nie wiem, co mam robić, zbliżają się święta, nie wiem - proszę, jeśli ktoś może tu pomóc przyspieszyć ten proces.. bardzo proszę. 010253/122019 - to mój numer reklamacji...
11-12-2019 21:34
szysan4439 A to pech
Przekazałam Twoją wiadomość do zespołu reklamacji.
11-12-2019 23:52
Nie da się jakkolwiek tego przyspieszyć? W obecnej sytuacji ja nie wiem, czy mam "iść na wojnę" i zgłaszać sprawę, siedzieć i czekać? Sam nei wiem..
16-01-2020 11:13
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |