Odpowiedz

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Witam,

Mam podobny problem. Wplatomat zabrał pieniądze i wyskoczył na wyswietlaczu komunikat o awarii terminala. Nr zgłoszenia 001211/122020. Czy jest ktoś w stanie coś pomóc?
Odpowiedz
0 Lajków
Wojtek1988
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
01-12-2020
Wiadomość 21 z 68 (9 429 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@Wojtek1988 Przekazałem prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
132
12-04-2017
Wiadomość 22 z 68 (9 426 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Witam serdecznie,
wczoraj próbowałem wpłacić 10 000 zł, ale w trakcie weryfikacji gotówki pojawił się na ekranie błąd, a wpłatomat oddał mi 100 zł, po czym wydrukował pomyślne potwierdzenie transakcji. NIestety, 9 900 zł nie zostały zaksięgowane na moim koncie. Sprawę zgłosiłem na infolinię, natomiast zaproponowany czas na rozwiązanie zgłoszenia jest dla mnie zbyt długi Emotikon: Smutny Bardzo proszę o przyjrzenie się tej reklamacji: 021405/032021.

Odpowiedz
0 Lajków
TommyBoy36
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
21-03-2021
Wiadomość 23 z 68 (9 054 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Wysłałam do odpowiedniego zespołu prośbę, o szybkie zajęcie się sprawą. 
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 24 z 68 (9 051 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuję bardzo za błyskawiczną reakcję. Pieniądze już wróciły na konto.

Odpowiedz
0 Lajków
TommyBoy36
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
21-03-2021
Wiadomość 25 z 68 (8 985 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuję za wiadomość. Cieszę się, że masz już dostęp do pieniędzy Emotikon: Szczęśliwy

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 26 z 68 (8 982 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Czy jest szansa na przyspieszenie - jak to wygląda jeśli podam numer sprawy ? Wpłata wyglądała normalnie , a pieniądze nie pojawiły się na koncie 

Odpowiedz
0 Lajków
werkaobierka92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
21-04-2021
Wiadomość 27 z 68 (8 776 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@werkaobierka92 Szansa zawsze jest, natomiast nie zawsze udaje się takie zgłoszenie przyśpieszyć Emotikon: Smutny Jeśli wpłata wyglądała normalnie i masz potwierdzenie wpłaty, to odczekaj chwilę. Możliwe, że pieniądze za moment pojawią się na Twoim koncie. Jeśli nie, to zgłoś reklamację i specjaliści sprawdzą Twoją wpłatę.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
132
12-04-2017
Wiadomość 28 z 68 (8 774 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Reklamacja już zgłoszona, czy jest szansa na przyspieszenie jej działania.

Odpowiedz
0 Lajków
werkaobierka92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
21-04-2021
Wiadomość 29 z 68 (8 771 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@werkaobierka92 Przekazałem Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
132
12-04-2017
Wiadomość 30 z 68 (8 764 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

06-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy