Odpowiedz

Wpłatomat zabrał moje pieniądze

31.01 w oddziale ING Aleja Najświętszej Maryi Panny 36/38 w Częstochowie wpłatomat zabrał moje 5000zł... Przeliczył banknoty po czym oddał nierozpoznany, który był zakleszczony i nie można było go wyciągnąć. Następnie pojawił się błąd i wpłatomat wciągnął banknot wydał kartę i tyle... żadnego pokwitowania, ani pieniędzy na koncie. Sytuacja miała miejsce w godzinach pracy banku, więc od razu zgłosiłem reklamację u Pani w oddziale nr 013987/012019. Rozumiem, że jest 7 dni na rozpatrzenie, ale na litość boską człowiek odchodzi od zmysłów, bo to nie było 100 czy 200zł. Poza tym wpłatomat przy takich sytuacjach powinien być na stałe blokowany, po czym przyjeżdża serwis i sprawdza, a nie urządzenie później pracuje sobie normalnie jak gdyby nigdy nic. Jak czytam, że ludzie muszą walczyć o swoje pieniądze to włos się na głowie jeży. Bank od razu zakłada, że klient chce ich oszukać nie wiedzieć czemu. Wiem ile wpłacałem i jeśli taka kwota nie znajdzie się na moim koncie, to będę interweniował gdzie to tylko możliwe. Proszę o przyspieszenie procesu reklamacji, z uwagi na fakt, że wpłata nie miała miejsca w jakimś wpłatomacie nie wiadomo gdzie, tylko w największym i najbardziej uczęszczanym wpłatomacie w Częstochowie.

Odpowiedz
0 Lajków
exellero
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
3
02-02-2019
Wiadomość 1 z 68 (24 992 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Dziękuję za numer reklamacji, przekazałam już Twoją sprawę do zespołu, który zajmuje się podobnymi zgłoszeniami. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
611
129
19-03-2018
Wiadomość 2 z 68 (24 977 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

exellero Zajrzyj proszę do zakładki Wiadomości po zalogowaniu w Moje ING. Zobaczysz tam nowe informacje w swojej sprawie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 3 z 68 (24 899 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Warunkowe przyznanie środków. Dziękuję. Póki co i tak to niczego nie zmienia.

exellero
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
3
02-02-2019
Wiadomość 4 z 68 (24 893 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

W dniu dzisiejszym dostałem informację, że wpłatomat został sprawdzony wszystko się zgadza i reklamacja została uznana.

 

Do wszystkich, którzy mają lub będą mieć podobny problem, zakładajcie tematy na forum i codziennie piszcie przez czat co się dzieje z waszą reklamacją. Ja dzisiaj po 10 minutach od pytania na czacie dostałem informację o pozytywnie rozpatrzonej reklamacji. Czyli w jakiś sposób działa Emotikon: Mrugający

exellero
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
3
02-02-2019
Wiadomość 5 z 68 (24 844 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Nam dzisiaj wciągnął pieniądze weselne co dostalismu na wesele i czeka. Na reklamację 9000tys po jakim czasie dostałeś odpowiedź
Odpowiedz
0 Lajków
Maciqs
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
18-08-2019
Wiadomość 6 z 68 (23 944 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że nie masz na koncie wpłaconych pieniędzyEmotikon: Smutny Napisz mi proszę numer Twojej reklamacji. Postaramy się sprawdzić, na jakim jest etapie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 7 z 68 (23 901 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Proszę już Ci podaję 010684/082019
Odpowiedz
0 Lajków
Maciqs
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
18-08-2019
Wiadomość 8 z 68 (23 892 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuję za Twoją odpowiedź Emotikon: Szczęśliwy Sprawdź proszę, czy masz od nas jakąś wiadomość w sprawie reklamacji w bankowości internetowej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 9 z 68 (23 832 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Tak dostaliśmy zwrot
Odpowiedz
0 Lajków
Maciqs
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
18-08-2019
Wiadomość 10 z 68 (23 830 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wprowadzenie Samsung Pay

ING faktycznie niektórych sprawach nie słucha kietów za szczególnie bezpieczeństwa i tak jak tu się pisze nowego rozwiązania samsung pay dla telefonów samsung bo jeśli samsung ma swoja aplikacje do pa...

11-11-2025
Re.: Paczki przelewów i podzielona płatność

Usunięty link był do strony z opisem jak działa import plików z przelewami w mBanku.
Przepraszam za dodanie linku i dziękuję MateuszF że usunąłeś tylko link a nie cały wpis Emotikon: Szczęśliwy
 
Informacja dla wszystkich n
...

10-11-2025
Re.: Paczki przelewów i podzielona płatność

Wszystkie przelewy robimy w MPP. W ING korzystamy z powielania przelewów a w mBanku wczytujemy paczkę Emotikon: Szczęśliwy
(link edytowany przez moderatora).

10-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy