Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@szykwa1792 Przepraszamy, że tak długo to trwa. Zgodnie z tym co napisałem wcześniej, wysłaliśmy prośbę o szybkie rozpatrzenie Twojego zgłoszenia. Tutaj niestety nie możemy nic więcej zrobić. Zadzwoń do nas na numer 32 357 00 69 lub napisz na czacie w Moim ING i możliwe, że specjaliści będą mieli dostęp do dodatkowych informacji w sprawie Twojego zgłoszenia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
573
122
12-04-2017
Wiadomość 51 z 68 (6 142 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Nie pomogła.

ING porażka, odradzam korzysdtanie z usług banku który przetrzymuje pieniądze, to jest kpina z ludzi!!!!!!!!!!

 

 

Będę o tym pisał wszędzie i odradzał korzystanie z tego.... banku!!????!!! TO jest w ogóle BANK?

Odpowiedz
0 Lajków
szykwa1792
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
09-12-2021
Wiadomość 52 z 68 (6 137 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@szykwa1792 Prosimy, napisz nam, czy coś się ruszyło w Twojej sprawie? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
573
122
12-04-2017
Wiadomość 53 z 68 (6 104 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Nie spodobała mi się przedmiotowa odpowiedź, Nie podoba mi się traktowaniem klientów przez ING BANK, w przypadku tego typu spraw można je rozpatrywać w ciągu 24-48h, sprawa ma okres na zrealizowanie 3 tygodnie. Ludzie Kpina!!!!!!!

Odpowiedz
0 Lajków
szykwa1792
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
09-12-2021
Wiadomość 54 z 68 (6 101 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@szykwa1792 Przykro mi, że masz takie odczucia. Przekazałem Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu. Zawsze staramy się szybko zwrócić pieniądze na konto klienta, aby ten nie odczuł ich braku. Czasami weryfikacja wpłat trwa dłużej niż sami zakładamy, dlatego zawsze podajemy maksymalny czas na rozpatrzenie tego typu zgłoszeń. Czy finalnie pieniądze udostępniliśmy Ci na koncie?



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
573
122
12-04-2017
Wiadomość 55 z 68 (6 098 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Zostały warunkowo przyznane tak

Odpowiedz
0 Lajków
szykwa1792
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
09-12-2021
Wiadomość 56 z 68 (6 082 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Witam, wczoraj spotkałam się z identyczna sytuacja w wplatomacie. Wrzuciłam 700 zł i awaria teraz całe reklamacje i czekanie a to moje jedyne pieniądze na życie a jestem samotna mama Emotikon: Smutny czas czekania 2 tygodnie. Potrzebuje je już Emotikon: Smutny nr zgłoszenia 021231/032022
Odpowiedz
0 Lajków
WIKAND6584
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-03-2022
Wiadomość 57 z 68 (5 390 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Mamy nadzieję, że otrzymasz wcześniej odpowiedź na swoje zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia dla tego zgłoszenia do zespołu, który się nią zajmuje.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 58 z 68 (5 385 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dzień dobry, dzisiaj rano wpłacałem swoje oszczędności na konto, była to dla mnie dosyć spora kwota, którą potrzebowałem aby zapłacić kolejne rachunki. Niestety spieszyłem się rano do pracy i nie zwróciłem uwagi czy wszystko przebiegło pomyślnie kiedy wpłacałem pieniądze. Przed chwilą okazało się że tych pieniedzy nie mam na koncie, złożyłem reklamacje przez aplikacje o nr. 002825/052022. Dostałem informacje zwrotną, że bedzie rozpatrzona do 26 maja jednak w mojej sytuacji nie mogę tyle czekac. Czy istnieje mozliwosc przyspieszenia tej sprawy?
Odpowiedz
0 Lajków
kamilkamil
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
05-05-2022
Wiadomość 59 z 68 (4 917 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

[ Edytowane ]

Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Dziękuję za numer zgłoszenia. Przesyłam informacje do działu reklamacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
248
47
11-02-2020
Wiadomość 60 z 68 (4 913 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Witam,
Nie rozumiem jak w takich nagłych przypadkach jak pieniądze na operację dziecka , bank nie proponuje szybkiego rozwiązania sprawy . W dniu dzisiejszym wpłaciłam 11 400zl . Pieniądze muszę wpłaci...

05-10-2024
Cele oszczędnościowe - cele wspólne

Posiadam pełnomocnika do konta oszczędnościowego. Gdy próbuje utworzyć cel oszczędnościowy zostaje przekierowany do procesu otwarcia wskazanego konta oszczędnościowego.

Czy jeżeli konto do którego mam ...

05-10-2024
Re.: Spłata nie swojego kredytu

Pięknie dziękuję!

05-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy