14-12-2021 09:00
@szykwa1792 Przepraszamy, że tak długo to trwa. Zgodnie z tym co napisałem wcześniej, wysłaliśmy prośbę o szybkie rozpatrzenie Twojego zgłoszenia. Tutaj niestety nie możemy nic więcej zrobić. Zadzwoń do nas na numer 32 357 00 69 lub napisz na czacie w Moim ING i możliwe, że specjaliści będą mieli dostęp do dodatkowych informacji w sprawie Twojego zgłoszenia.
14-12-2021 09:50
Nie pomogła.
ING porażka, odradzam korzysdtanie z usług banku który przetrzymuje pieniądze, to jest kpina z ludzi!!!!!!!!!!
Będę o tym pisał wszędzie i odradzał korzystanie z tego.... banku!!????!!! TO jest w ogóle BANK?
15-12-2021 09:48
@szykwa1792 Prosimy, napisz nam, czy coś się ruszyło w Twojej sprawie?
15-12-2021 10:01
Nie spodobała mi się przedmiotowa odpowiedź, Nie podoba mi się traktowaniem klientów przez ING BANK, w przypadku tego typu spraw można je rozpatrywać w ciągu 24-48h, sprawa ma okres na zrealizowanie 3 tygodnie. Ludzie Kpina!!!!!!!
15-12-2021 10:16
@szykwa1792 Przykro mi, że masz takie odczucia. Przekazałem Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu. Zawsze staramy się szybko zwrócić pieniądze na konto klienta, aby ten nie odczuł ich braku. Czasami weryfikacja wpłat trwa dłużej niż sami zakładamy, dlatego zawsze podajemy maksymalny czas na rozpatrzenie tego typu zgłoszeń. Czy finalnie pieniądze udostępniliśmy Ci na koncie?
15-12-2021 13:31
Zostały warunkowo przyznane tak
21-03-2022 13:53
21-03-2022 14:05
Mamy nadzieję, że otrzymasz wcześniej odpowiedź na swoje zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia dla tego zgłoszenia do zespołu, który się nią zajmuje.
05-05-2022 15:37
05-05-2022
15:53
– ostatnio edytowany
08-05-2022
20:39
przez
KarolinaM
Przykro mi, że wpłatomat nie zaksięgował Twojej wpłaty. Dziękuję za numer zgłoszenia. Przesyłam informacje do działu reklamacji.
Zatem stanowisko RF sie nie zmienilo, jakis czas temu otrzymalem ponizsza odpowiedz:
"Z powyższego wynika, że to kredytobiorca decyduje na jaki okres zamierza skorzystać z wakacji kredytowych. Bank po
... 19-08-2022Dziś też otrzymałem aktualizacje stanowiska od rzecznika W treści otrzymanego pisma zawarte jest stanowisko:
Jak słusznie zauważył Pan we wiadomości mailowej przesłanej do Rzecznika, zgodnie z
treścią
W załączniku druga strona. Chodziło o to, że ING uniemożliwia złożenie kolejnych wniosków gdy zawnioskowałem o 4 miesiące w bieżącym roku.
19-08-2022Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
2 | |
2 | |
2 |