Odpowiedz

Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Witam Serdecznie,
Dziś próbowałem wpłacić pieniądze na konto we wpłatomacie ING, wpłatomat zakomunikował błąd urządzenia, zabrał pieniądzę i oddał tylko kartę, gotówka nie została zaksięgowana na rachunku. Sprawa zgłoszona w oddziale ING (w tym w którym znajdował się wpłatomat) dostałem informację o przyjęciu zgłoszenia pod numerem 022035/052021, czy jest szansa przyspieszyć termin realizacji zgłoszenia szacowany czas to 21 dni kalendarzowych.

Z góry dziękuje
Odpowiedz
0 Lajków
Rawq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
01-02-2018
Wiadomość 31 z 68 (5 262 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce Emotikon: Smutny
Przekazałam Twoją wiadomość do właściwego zespołu z prośbą o przyspieszenie zgłoszenia. Poczekaj proszę na odpowiedź.

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 32 z 68 (5 255 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuje pieniądze dziś wróciły na rachunek.
Odpowiedz
0 Lajków
Rawq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
01-02-2018
Wiadomość 33 z 68 (5 233 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Rawq, miło nam to czytać! Dzięki, że dałeś znać 😊


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 34 z 68 (5 231 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Niestety było to uznanie warunkowe, wczoraj po rozpatrzeniu reklamacji otrzymałem info o zwrocie pieniędzy, ale suma nie zgadza się z kwotą, którą faktycznie wpłacałem, została pomniejszona o 300 zł. Złożyłem ponowną reklamację, i czekam na jej ponowne rozpatrzenie. Zawsze liczę dokładnie pieniądze i jestem pewny, że się nie mylę co do kwoty. Liczę, że bank uzna reklamację, to nie moja wina, że urządzenie uległo awarii. Liczę na uczciwość banku. 

Reklamacja 000733/062021

Odpowiedz
0 Lajków
Rawq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
01-02-2018
Wiadomość 35 z 68 (5 179 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dobrze, że nam zgłosiłeś to raz jeszcze. Na tej podstawie przeliczymy urządzenie ponownie i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 36 z 68 (5 161 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Druga reklamacja rozpatrzona pozytywnie, otrzymałem pełen zwrot. 

Dziękuje. 

Odpowiedz
0 Lajków
Rawq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
01-02-2018
Wiadomość 37 z 68 (5 091 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@Rawq Cieszę się, że wszystko zakończyło się pomyślnie Emotikon: Szczęśliwy 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
410
81
18-01-2021
Wiadomość 38 z 68 (5 087 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Witam
Mam podobny problem wpłaciłem 10tys do bankomatu w Bochni po czym bankomat wywalił błąd wyplul karetę nie zaksięgował pieniędzy i co gorsze nie oddał ich.. Myślałem że tam zejede na zawał. Dostałem warunkowe przyznanie środków i czekam co dalej. Od tej pory już przestaje korzystać z wplatomatomatow bo już im nie ufam. Mój nr reklamacji:
003141/072021
Odpowiedz
0 Lajków
Grzesiek717
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-07-2021
Wiadomość 39 z 68 (4 909 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@Grzesiek717 Przykro nam, że spotkał Cię ten kłopot z zaksięgowaniem pieniędzy na koncie. Mamy nadzieję, że sprawa jest już załatwiona Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 40 z 68 (4 836 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy