Odpowiedz

Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Witam Serdecznie,
Dziś próbowałem wpłacić pieniądze na konto we wpłatomacie ING, wpłatomat zakomunikował błąd urządzenia, zabrał pieniądzę i oddał tylko kartę, gotówka nie została zaksięgowana na rachunku. Sprawa zgłoszona w oddziale ING (w tym w którym znajdował się wpłatomat) dostałem informację o przyjęciu zgłoszenia pod numerem 022035/052021, czy jest szansa przyspieszyć termin realizacji zgłoszenia szacowany czas to 21 dni kalendarzowych.

Z góry dziękuje
Odpowiedz
0 Lajków
Rawq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
01-02-2018
Wiadomość 31 z 68 (9 337 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce Emotikon: Smutny
Przekazałam Twoją wiadomość do właściwego zespołu z prośbą o przyspieszenie zgłoszenia. Poczekaj proszę na odpowiedź.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 32 z 68 (9 330 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuje pieniądze dziś wróciły na rachunek.
Odpowiedz
0 Lajków
Rawq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
01-02-2018
Wiadomość 33 z 68 (9 308 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Rawq, miło nam to czytać! Dzięki, że dałeś znać 😊



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 34 z 68 (9 306 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Niestety było to uznanie warunkowe, wczoraj po rozpatrzeniu reklamacji otrzymałem info o zwrocie pieniędzy, ale suma nie zgadza się z kwotą, którą faktycznie wpłacałem, została pomniejszona o 300 zł. Złożyłem ponowną reklamację, i czekam na jej ponowne rozpatrzenie. Zawsze liczę dokładnie pieniądze i jestem pewny, że się nie mylę co do kwoty. Liczę, że bank uzna reklamację, to nie moja wina, że urządzenie uległo awarii. Liczę na uczciwość banku. 

Reklamacja 000733/062021

Odpowiedz
0 Lajków
Rawq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
01-02-2018
Wiadomość 35 z 68 (9 254 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dobrze, że nam zgłosiłeś to raz jeszcze. Na tej podstawie przeliczymy urządzenie ponownie i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 36 z 68 (9 236 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Druga reklamacja rozpatrzona pozytywnie, otrzymałem pełen zwrot. 

Dziękuje. 

Odpowiedz
0 Lajków
Rawq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
01-02-2018
Wiadomość 37 z 68 (9 166 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@Rawq Cieszę się, że wszystko zakończyło się pomyślnie Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
497
88
18-01-2021
Wiadomość 38 z 68 (9 162 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Witam
Mam podobny problem wpłaciłem 10tys do bankomatu w Bochni po czym bankomat wywalił błąd wyplul karetę nie zaksięgował pieniędzy i co gorsze nie oddał ich.. Myślałem że tam zejede na zawał. Dostałem warunkowe przyznanie środków i czekam co dalej. Od tej pory już przestaje korzystać z wplatomatomatow bo już im nie ufam. Mój nr reklamacji:
003141/072021
Odpowiedz
0 Lajków
Grzesiek717
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-07-2021
Wiadomość 39 z 68 (8 984 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@Grzesiek717 Przykro nam, że spotkał Cię ten kłopot z zaksięgowaniem pieniędzy na koncie. Mamy nadzieję, że sprawa jest już załatwiona Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
133
12-04-2017
Wiadomość 40 z 68 (8 911 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy