26-05-2021 15:06
26-05-2021 16:24
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce ![]()
Przekazałam Twoją wiadomość do właściwego zespołu z prośbą o przyspieszenie zgłoszenia. Poczekaj proszę na odpowiedź.
27-05-2021 12:25
27-05-2021 12:26
Rawq, miło nam to czytać! Dzięki, że dałeś znać 😊
02-06-2021 07:36
Niestety było to uznanie warunkowe, wczoraj po rozpatrzeniu reklamacji otrzymałem info o zwrocie pieniędzy, ale suma nie zgadza się z kwotą, którą faktycznie wpłacałem, została pomniejszona o 300 zł. Złożyłem ponowną reklamację, i czekam na jej ponowne rozpatrzenie. Zawsze liczę dokładnie pieniądze i jestem pewny, że się nie mylę co do kwoty. Liczę, że bank uzna reklamację, to nie moja wina, że urządzenie uległo awarii. Liczę na uczciwość banku.
Reklamacja 000733/062021
03-06-2021 07:54
Dobrze, że nam zgłosiłeś to raz jeszcze. Na tej podstawie przeliczymy urządzenie ponownie i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.
10-06-2021 13:31
Druga reklamacja rozpatrzona pozytywnie, otrzymałem pełen zwrot.
Dziękuje.
10-06-2021 13:34
@Rawq Cieszę się, że wszystko zakończyło się pomyślnie
05-07-2021 23:58
07-07-2021 06:41
@Grzesiek717 Przykro nam, że spotkał Cię ten kłopot z zaksięgowaniem pieniędzy na koncie. Mamy nadzieję, że sprawa jest już załatwiona ![]()
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |