Odpowiedz

Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Witam Serdecznie,
Dziś próbowałem wpłacić pieniądze na konto we wpłatomacie ING, wpłatomat zakomunikował błąd urządzenia, zabrał pieniądzę i oddał tylko kartę, gotówka nie została zaksięgowana na rachunku. Sprawa zgłoszona w oddziale ING (w tym w którym znajdował się wpłatomat) dostałem informację o przyjęciu zgłoszenia pod numerem 022035/052021, czy jest szansa przyspieszyć termin realizacji zgłoszenia szacowany czas to 21 dni kalendarzowych.

Z góry dziękuje
Odpowiedz
0 Lajków
Rawq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
01-02-2018
Wiadomość 31 z 68 (6 643 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce Emotikon: Smutny
Przekazałam Twoją wiadomość do właściwego zespołu z prośbą o przyspieszenie zgłoszenia. Poczekaj proszę na odpowiedź.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
546
122
04-09-2015
Wiadomość 32 z 68 (6 636 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuje pieniądze dziś wróciły na rachunek.
Odpowiedz
0 Lajków
Rawq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
01-02-2018
Wiadomość 33 z 68 (6 614 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Rawq, miło nam to czytać! Dzięki, że dałeś znać 😊



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
588
125
19-03-2018
Wiadomość 34 z 68 (6 612 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Niestety było to uznanie warunkowe, wczoraj po rozpatrzeniu reklamacji otrzymałem info o zwrocie pieniędzy, ale suma nie zgadza się z kwotą, którą faktycznie wpłacałem, została pomniejszona o 300 zł. Złożyłem ponowną reklamację, i czekam na jej ponowne rozpatrzenie. Zawsze liczę dokładnie pieniądze i jestem pewny, że się nie mylę co do kwoty. Liczę, że bank uzna reklamację, to nie moja wina, że urządzenie uległo awarii. Liczę na uczciwość banku. 

Reklamacja 000733/062021

Odpowiedz
0 Lajków
Rawq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
01-02-2018
Wiadomość 35 z 68 (6 560 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dobrze, że nam zgłosiłeś to raz jeszcze. Na tej podstawie przeliczymy urządzenie ponownie i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 36 z 68 (6 542 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Druga reklamacja rozpatrzona pozytywnie, otrzymałem pełen zwrot. 

Dziękuje. 

Odpowiedz
0 Lajków
Rawq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
0
01-02-2018
Wiadomość 37 z 68 (6 472 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@Rawq Cieszę się, że wszystko zakończyło się pomyślnie Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
439
82
18-01-2021
Wiadomość 38 z 68 (6 468 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Witam
Mam podobny problem wpłaciłem 10tys do bankomatu w Bochni po czym bankomat wywalił błąd wyplul karetę nie zaksięgował pieniędzy i co gorsze nie oddał ich.. Myślałem że tam zejede na zawał. Dostałem warunkowe przyznanie środków i czekam co dalej. Od tej pory już przestaje korzystać z wplatomatomatow bo już im nie ufam. Mój nr reklamacji:
003141/072021
Odpowiedz
0 Lajków
Grzesiek717
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-07-2021
Wiadomość 39 z 68 (6 290 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

@Grzesiek717 Przykro nam, że spotkał Cię ten kłopot z zaksięgowaniem pieniędzy na koncie. Mamy nadzieję, że sprawa jest już załatwiona Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 40 z 68 (6 217 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Re.: Limit zadłużenia

Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn

...

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy