Odpowiedz

Re: Re.: Paczki przelewów w Moje ING

Witam paczki przelewów działają w jednoosobowej działalności. Teraz mam spółkę cywilna. Dodaje pliki do paczki przychodzi kod sms i niby tranzakcja przebiegła prawidłowo,
ale w historii nie ma przelewów. Dopiero w hustorii paczki widzę że pojawia się błąd księgowania. A przelewow robię naście dziennie a wpisywanie ich ręcznie bez pomyłki zajmuje godzinę dłużej.
Kiedy można się spodziewać naprawy funkcjonowania serwisu ?
Odpowiedz
0 Lajków
Pawel1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-12-2018
Wiadomość 31 z 34 (6 770 wyświetleń)

Re: Re.: Paczki przelewów w Moje ING

Przepraszam, że tak długo czekałeś na naszą odpowiedź. Staraliśmy się sprawdzić przedstawiony przez Ciebie problem, natomiast bez analizy konkretnej sytuacji nie mamy takiej możliwości. Przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych, dlatego proszę Cię o kontakt z nami przez Moje ING, telefonicznie 32 357 00 62 lub z oddziałem. Wtedy na podstawie Twojego przypadku przeanalizujemy ten błąd.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 32 z 34 (6 498 wyświetleń)

Re: Re.: Paczki przelewów w Moje ING

Witam

Czy funkcja paczka przelewów będzie dostępna również w bankowości elektronicznej dla klientów osobistych ???? Emotikon: Bardzo szczęśliwy

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
K_S
K_S
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
53
14
11-09-2018
Wiadomość 33 z 34 (5 953 wyświetleń)

Re: Re.: Paczki przelewów w Moje ING

Paczki przelewów udostępniamy dla klientów korporacyjnych. Nie mamy informacji o planowanych zmianach w tej kwestii.

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjuszJ
Były moderator
Były moderator icon
19
6
26-11-2018
Wiadomość 34 z 34 (5 939 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy