04-12-2020 15:53
Abstrahując od niepoważnej awarii - to dobry sposób na komunikację z klientami w sprawie problemów.
Nie ma to jak zmusić kilkadziesiąt tysięcy osób do hamerowania przycisku odśwież w przeglądarce żeby się dowiedzieć na jakim etapie starania się jest ING.
Po co wysyłać sms'a...Po co rzucić powiadomieniem push z aplikacji mobilnej. Niech się klient zaangażuje i śledzi, a przy okazji będzie można pochwalić się ruchem na stronie
Ciekawe ile osób jeszcze zyje nadzieją, bo nie mają możliwości śledzić na stronie lub forum przekazu ING. Za płonne nadzieję też będzie rekompensata?
04-12-2020 15:57
Czy Moderator może potwierdzić, że ilość akcji i gotówki na naszych kontach jest zachowana?
04-12-2020 16:19
Uwaga!
Dla tych, którzy wczoraj składali reklamacje: sprawdźcie czy w Centrum Powiadomień macie potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. U mnie nie było i po rozmowie z konsultantem na czacie okazało się, że żadnej mojej reklamacji oni nie widzą (mimo, że mam ją w wysłanych w Centrum i nawet zrobiłem jej zapis do PDF). Czyli faktycznie dla ING wyglądało, że żadnej reklamacji nie złożyłem! Ponowiłem na czacie zgłoszenie i Konsultant zapewnił mnie, że dopisano, że dotyczy to sytuacji z 3 grudnia. Dopiero teraz dostałem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, ale nie wczorajszego tylko dzisiejszego.
Sprawdźcie lepiej jak to u Was wygląda.
04-12-2020 16:24
Możliwe, że wywołam tym burze...
Często się loguję na różnych komputerach, praca, dom, aplikacja... Na komputerze w pracy i na aplikacji nie mogłem wejść, a w domu się nie wylogowałem,
teraz wchodzę i są czerwone paski, że utraciłem połączenie ale w tle mrugają ikony...i mam dostęp do kursów, tylko na stan konta nie może wejść, jakiś chochlik?
04-12-2020 16:38
Ciekawe, a na kompie przy logowaniu przez przeglądarkę to nie masz ograniczenia czasowego sesji (chyba 10min) po którym zamyka sesje?
Nie wiem jak na apce jest to zrobione.
04-12-2020 16:43
Nowa informacja, która rozwiewa przynajmniej te najgorsze obawy:
"Zapewniamy, że Państwa pieniądze, papiery wartościowe i dane są bezpieczne. Naprawa awarii trwa tak długo, bo chcemy mieć pewność, że po udostępnieniu Maklera wszystko będzie się zgadzać i działać prawidłowo. "
04-12-2020 16:43
No właśnie zawsze byłem wylogowany teraz też kliknąłem z przeświadczeniem, że jestem wylogowany, a tu zaskoczenie ale nie mam stanu konta ani żadnej innej informacji...
04-12-2020 16:45
04-12-2020 16:48
błagam.. to nie mogli od razu wydać takiego oświadczenia, ale i tak jakoś nie czuję się spokojniejszy. jak to było : "nie wierzcie bankierom" czy cuś takiego
04-12-2020 16:53 | Edytowano: 04-12-2020 17:03
W środę wydali oświadczenie, że w czwartek o 8 będzie działać. Także do tych oświadczeń podchodziłbym ostrożnie.
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |