27-12-2022 17:16 | Edytowano: 27-12-2022 17:19
Witaj,
Przestałem otrzymywać wiadomości OTP od ING na mój telefon komórkowy. Od tygodnia próbuję rozwiązać ten problem. Proszę pomóż. Blokują mi możliwość dokonywania jakichkolwiek transakcji!
Numer INC: 121144-122022
28-12-2022 17:29
Jeżeli masz już zgłoszoną sprawę, proszę, poczekaj na odpowiedź od naszych specjalistów. Przekazałem Twoją wiadomość do odpowiedniego działu z prośbą o przyspieszenie rozwiązania.
I obie rzeczy są bardzo, bardzo słabe. O ile mnie osobiście nie interesuje dodawania kart przedpłaconych do Google Pay/Apple Pay tak w przypadku widoczności pełnych danych kart są od Was lepsze nawet
... 16-07-2025Dzień dobry,
Dzisiaj (16.07.2025) około godz. 11.30 wpłacałem gotówkę w bankomacie ING (nr urządzenia RNET 4345.Transakcja była realizowana przez BLIK, ale urządzenie się zawiesiło i nie wydało potwier
... 16-07-2025Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
16-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
13 | |
13 | |
6 | |
4 |