27-12-2022 17:16 | Edytowano: 27-12-2022 17:19
Witaj,
Przestałem otrzymywać wiadomości OTP od ING na mój telefon komórkowy. Od tygodnia próbuję rozwiązać ten problem. Proszę pomóż. Blokują mi możliwość dokonywania jakichkolwiek transakcji!
Numer INC: 121144-122022
28-12-2022 17:29
Jeżeli masz już zgłoszoną sprawę, proszę, poczekaj na odpowiedź od naszych specjalistów. Przekazałem Twoją wiadomość do odpowiedniego działu z prośbą o przyspieszenie rozwiązania.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |