01-12-2020 22:53
02-12-2020 00:34
U mnie także nie działa. I nie ma żadnej oficjalnej informacji w tej sprawie. Dziwne.
02-12-2020 00:42
02-12-2020 06:31 | Edytowano: 02-12-2020 06:32
@GrzegorzC @TomKac Występowały kłopoty z usługą Makler. Obecnie jest on już dostępny. Możecie spróbować zalogować się do usługi.
02-12-2020 07:47
guzik prawda, Makler nadal nie działa !!!! Zaraz otwiera giełda
02-12-2020 08:10
02-12-2020 08:20
U mnie podobnie tzn. makler jest dostępny ale na koncie osobistym nie widać kont i nie można wpłacać/wypłacać środków z konta maklerskiego.
To są jakieś jaja, w poniedziałek też nie działało to poprawnie. Przede wszystkim gdzie jest info o nieprawidłowym działaniu?
02-12-2020 08:26 | Edytowano: 02-12-2020 08:28
A w aplikacji mobilnej jak chcę wykonać przelew z konta maklerskiego wywala: nieoczekiwany błąd serwera. Wiec nie działa ani jedno ani drugie.
02-12-2020 08:32
Jeśli logujecie się na przeglądarce, to spróbujcie wyczyścić Historię przeglądania razem z Cookies. Po takim czyszczeniu powinniście widzieć opcje Makler
02-12-2020 08:40
To nie ma nic wspólnego z historią przeglądania Nie informujecie Klientów o problemach z funkcjonowaniem aplikacji.
Wyczyściłem dane przeglądania, dalej nie działa.
Promocją obejmujemy wpływ na konta osobiste, które wymieniamy w regulaminie.
Nie bierzemy pod uwagę wpływów na konto Direct dla Firmy.
19-04-2021
Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą konta
Na Twoje pytania odpowiedzą specjaliści jak skontaktujesz się z naszą infolinią 32 357 00 24. Możesz również napisać do nas na czacie.
Nasz dział korpo
1. Czy osoba decydująca się na kredyt hipoteczny w ING może przed zawarciem umowy otwory konto w ING w ramach promocji https://www.ing.pl/_fileserver/item/y9b7g6n ?
2. Z uwagi na dług czas oczekiwani
... 18-04-2021Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
20 | |
18 | |
15 | |
14 |