Odpowiedz

Nie działa makler

Od kilku godzin brak dostępu do konta makler. 30.11 też problem około 1h z logowaniem podczas trwającej sesji gpw!!! Co się dzieje???
GrzegorzC
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
06-09-2020
Wiadomość 1 z 597 (64 128 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

U mnie także nie działa. I nie ma żadnej oficjalnej informacji w tej sprawie. Dziwne.

TomKac
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
02-12-2020
Wiadomość 2 z 597 (64 061 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

U mnie także nie działa. I nie ma żadnej oficjalnej informacji w tej sprawie. Dziwne.
TomKac
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
02-12-2020
Wiadomość 3 z 597 (64 057 wyświetleń)

Re: Nie działa makler

[ Edytowane ]

@GrzegorzC @TomKac Występowały kłopoty z usługą Makler. Obecnie jest on już dostępny. Możecie spróbować zalogować się do usługi.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
555
125
04-09-2015
Wiadomość 4 z 597 (64 002 wyświetleń)

Re: Nie działa makler

guzik prawda, Makler nadal nie działa !!!! Zaraz otwiera giełda

 

Krokx
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
6
02-12-2020
Wiadomość 5 z 597 (63 987 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

Witam

Mam podobnie. Po zalogowaniu nie widać konta. Widzę je z aplikacji mobilnej. ktoś wie w czym sprawa? Problem od wczoraj, od godzin wieczornych. Brak oficjalnego info.

Dziękuję

Paweł
Odpowiedz
0 Lajków
PawelGPL
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
02-12-2020
Wiadomość 6 z 597 (63 980 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

U mnie podobnie tzn. makler jest dostępny ale na koncie osobistym nie widać kont i nie można wpłacać/wypłacać środków z konta maklerskiego.

To są jakieś jaja, w poniedziałek też nie działało to poprawnie. Przede wszystkim gdzie jest info o nieprawidłowym działaniu?

Odpowiedz
0 Lajków
pabloc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
3
02-12-2020
Wiadomość 7 z 597 (63 972 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]

A w aplikacji mobilnej jak chcę wykonać przelew z konta maklerskiego wywala: nieoczekiwany błąd serwera. Wiec nie działa ani jedno ani drugie.

Odpowiedz
0 Lajków
pabloc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
3
02-12-2020
Wiadomość 8 z 597 (63 965 wyświetleń)

Re: Nie działa makler

Jeśli logujecie się na przeglądarce, to spróbujcie wyczyścić Historię przeglądania razem z Cookies. Po takim czyszczeniu powinniście widzieć opcje Makler 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 9 z 597 (63 957 wyświetleń)

Re: Nie działa makler

To nie ma nic wspólnego z historią przeglądania Emotikon: Mrugający Nie informujecie Klientów o problemach z funkcjonowaniem aplikacji.

Wyczyściłem dane przeglądania, dalej nie działa.

Odpowiedz
0 Lajków
pabloc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
3
02-12-2020
Wiadomość 10 z 597 (63 940 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy