01-12-2020 22:53
02-12-2020 00:34
U mnie także nie działa. I nie ma żadnej oficjalnej informacji w tej sprawie. Dziwne.
02-12-2020 00:42
02-12-2020 06:31 | Edytowano: 02-12-2020 06:32
@GrzegorzC @TomKac Występowały kłopoty z usługą Makler. Obecnie jest on już dostępny. Możecie spróbować zalogować się do usługi.
02-12-2020 07:47
guzik prawda, Makler nadal nie działa !!!! Zaraz otwiera giełda
02-12-2020 08:10
02-12-2020 08:20
U mnie podobnie tzn. makler jest dostępny ale na koncie osobistym nie widać kont i nie można wpłacać/wypłacać środków z konta maklerskiego.
To są jakieś jaja, w poniedziałek też nie działało to poprawnie. Przede wszystkim gdzie jest info o nieprawidłowym działaniu?
02-12-2020 08:26 | Edytowano: 02-12-2020 08:28
A w aplikacji mobilnej jak chcę wykonać przelew z konta maklerskiego wywala: nieoczekiwany błąd serwera. Wiec nie działa ani jedno ani drugie.
02-12-2020 08:32
Jeśli logujecie się na przeglądarce, to spróbujcie wyczyścić Historię przeglądania razem z Cookies. Po takim czyszczeniu powinniście widzieć opcje Makler
02-12-2020 08:40
To nie ma nic wspólnego z historią przeglądania Nie informujecie Klientów o problemach z funkcjonowaniem aplikacji.
Wyczyściłem dane przeglądania, dalej nie działa.
I znów nie działa.... Chyba ING chce, abym koniecznie zmienił hasło na krótkie i łatwe do zapamiętania. Na szczęście konto mam dodatkowo zabezpieczone za pomocą Yubikey. Czy ING mogłoby w końcu w rama
... 11-11-2024Witam. Nie posiadam loginu oraz hasła do aktywacji bankowości internetowej.
Czy jest możliwość wysłania potrzebnych danych kurierem na adres zamieszkania?
11-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |