Odpowiedz

Nie działa makler

Od kilku godzin brak dostępu do konta makler. 30.11 też problem około 1h z logowaniem podczas trwającej sesji gpw!!! Co się dzieje???
GrzegorzC
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
3
06-09-2020
Wiadomość 1 z 597 (63 878 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

U mnie także nie działa. I nie ma żadnej oficjalnej informacji w tej sprawie. Dziwne.

TomKac
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
02-12-2020
Wiadomość 2 z 597 (63 811 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

U mnie także nie działa. I nie ma żadnej oficjalnej informacji w tej sprawie. Dziwne.
TomKac
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
02-12-2020
Wiadomość 3 z 597 (63 807 wyświetleń)

Re: Nie działa makler

[ Edytowane ]

@GrzegorzC @TomKac Występowały kłopoty z usługą Makler. Obecnie jest on już dostępny. Możecie spróbować zalogować się do usługi.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
554
124
04-09-2015
Wiadomość 4 z 597 (63 752 wyświetleń)

Re: Nie działa makler

guzik prawda, Makler nadal nie działa !!!! Zaraz otwiera giełda

 

Krokx
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
6
02-12-2020
Wiadomość 5 z 597 (63 737 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

Witam

Mam podobnie. Po zalogowaniu nie widać konta. Widzę je z aplikacji mobilnej. ktoś wie w czym sprawa? Problem od wczoraj, od godzin wieczornych. Brak oficjalnego info.

Dziękuję

Paweł
Odpowiedz
0 Lajków
PawelGPL
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
02-12-2020
Wiadomość 6 z 597 (63 730 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

U mnie podobnie tzn. makler jest dostępny ale na koncie osobistym nie widać kont i nie można wpłacać/wypłacać środków z konta maklerskiego.

To są jakieś jaja, w poniedziałek też nie działało to poprawnie. Przede wszystkim gdzie jest info o nieprawidłowym działaniu?

Odpowiedz
0 Lajków
pabloc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
3
02-12-2020
Wiadomość 7 z 597 (63 722 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]

A w aplikacji mobilnej jak chcę wykonać przelew z konta maklerskiego wywala: nieoczekiwany błąd serwera. Wiec nie działa ani jedno ani drugie.

Odpowiedz
0 Lajków
pabloc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
3
02-12-2020
Wiadomość 8 z 597 (63 715 wyświetleń)

Re: Nie działa makler

Jeśli logujecie się na przeglądarce, to spróbujcie wyczyścić Historię przeglądania razem z Cookies. Po takim czyszczeniu powinniście widzieć opcje Makler 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 9 z 597 (63 707 wyświetleń)

Re: Nie działa makler

To nie ma nic wspólnego z historią przeglądania Emotikon: Mrugający Nie informujecie Klientów o problemach z funkcjonowaniem aplikacji.

Wyczyściłem dane przeglądania, dalej nie działa.

Odpowiedz
0 Lajków
pabloc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
11
3
02-12-2020
Wiadomość 10 z 597 (63 690 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy