04-12-2020 15:53
Abstrahując od niepoważnej awarii - to dobry sposób na komunikację z klientami w sprawie problemów.
Nie ma to jak zmusić kilkadziesiąt tysięcy osób do hamerowania przycisku odśwież w przeglądarce żeby się dowiedzieć na jakim etapie starania się jest ING.
Po co wysyłać sms'a...Po co rzucić powiadomieniem push z aplikacji mobilnej. Niech się klient zaangażuje i śledzi, a przy okazji będzie można pochwalić się ruchem na stronie ![]()
Ciekawe ile osób jeszcze zyje nadzieją, bo nie mają możliwości śledzić na stronie lub forum przekazu ING. Za płonne nadzieję też będzie rekompensata? ![]()
04-12-2020 15:57
Czy Moderator może potwierdzić, że ilość akcji i gotówki na naszych kontach jest zachowana?
04-12-2020 16:19
Uwaga!
Dla tych, którzy wczoraj składali reklamacje: sprawdźcie czy w Centrum Powiadomień macie potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. U mnie nie było i po rozmowie z konsultantem na czacie okazało się, że żadnej mojej reklamacji oni nie widzą (mimo, że mam ją w wysłanych w Centrum i nawet zrobiłem jej zapis do PDF). Czyli faktycznie dla ING wyglądało, że żadnej reklamacji nie złożyłem! Ponowiłem na czacie zgłoszenie i Konsultant zapewnił mnie, że dopisano, że dotyczy to sytuacji z 3 grudnia. Dopiero teraz dostałem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, ale nie wczorajszego tylko dzisiejszego.
Sprawdźcie lepiej jak to u Was wygląda.
04-12-2020 16:24
Możliwe, że wywołam tym burze...
Często się loguję na różnych komputerach, praca, dom, aplikacja... Na komputerze w pracy i na aplikacji nie mogłem wejść, a w domu się nie wylogowałem,
teraz wchodzę i są czerwone paski, że utraciłem połączenie ale w tle mrugają ikony...i mam dostęp do kursów, tylko na stan konta nie może wejść, jakiś chochlik?
04-12-2020 16:38
Ciekawe, a na kompie przy logowaniu przez przeglądarkę to nie masz ograniczenia czasowego sesji (chyba 10min) po którym zamyka sesje?
Nie wiem jak na apce jest to zrobione.
04-12-2020 16:43
Nowa informacja, która rozwiewa przynajmniej te najgorsze obawy:
"Zapewniamy, że Państwa pieniądze, papiery wartościowe i dane są bezpieczne. Naprawa awarii trwa tak długo, bo chcemy mieć pewność, że po udostępnieniu Maklera wszystko będzie się zgadzać i działać prawidłowo. "
04-12-2020 16:43
No właśnie zawsze byłem wylogowany teraz też kliknąłem z przeświadczeniem, że jestem wylogowany, a tu zaskoczenie ale nie mam stanu konta ani żadnej innej informacji...
04-12-2020 16:45
04-12-2020 16:48
błagam.. to nie mogli od razu wydać takiego oświadczenia, ale i tak jakoś nie czuję się spokojniejszy. jak to było : "nie wierzcie bankierom" czy cuś takiego
04-12-2020 16:53 | Edytowano: 04-12-2020 17:03
W środę wydali oświadczenie, że w czwartek o 8 będzie działać. Także do tych oświadczeń podchodziłbym ostrożnie.
Witam
zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. W tej sprawie umówi się z nimi na rozmowę. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole st
... 16-12-2025Możesz wpłacić pieniądze na konto narzeczone, aby spłacić kredyt. W sprawie kwestii skarbowych i US się nie wypowiemy. Musisz skonsultować to z nimi. Możesz też wpłacić pieniądze na konto techniczne i
... 15-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |