O masa90

masa90
6 Polubień
0 Rozwiązań
5 Postów
Re.: Nie działa makler

Abstrahując od niepoważnej awarii - to dobry sposób na komunikację z klientami w sprawie problemów.

Nie ma to jak zmusić kilkadziesiąt tysięcy osób do hamerowania przycisku odśwież w przeglądarce żeby się dowiedzieć na jakim etapie starania się jest ING.

 

Po co wysyłać sms'a...Po co rzucić powiadomieniem push z aplikacji mobilnej. Niech się klient zaangażuje i śledzi, a przy okazji będzie można poch

...
0
masa90
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re.: Nie działa makler

Jesteśmy na dobrej drodze. ING przeszło ze starań w przywróceniu działania aplikacji do starań w podaniu spodziewanego terminu uruchomienia aplikacji Emotikon: Szczęśliwy

14
masa90
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Prośba o powiadomienie push po przywróceniu maklera

W całym tym zamieszaniu, proszę ING o klarowne poinformowanie w sytuacji gdy makler wstanie.

Najlepiej przez aplikację mobilną powiadomieniem.

 

Trochę u***liwe jest sprawdzanie co kilka minut, czy makler pojawił się w aplikacji czy nie więc dajcie chociaż jasne info kiedy wstanie powiadomieniem.

Bez szukania po aktualnościach na stronie banku, forach,facebookach, twitterach,etc tak jak to było w przy

...
0
masa90
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re: Nie działa makler

Podbijam również tutaj. Gdzie można składać reklamację za brak możliwości anulowania zlecenia i wystawienia nowego?

W aplikacji brak możliwości, w przeglądarce brak, do biura dodzwonić się nie da.

20
masa90
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Re.: Awaria Maklera
Podpinam się do pytania gdzie można składać reklamację za straty / utracone zyski.
Miałem zlecenie do anulowania wczoraj i akurat w momencie wysyłania anulaty magicznie system padł i nie wiem, czy się udało czy nie.
8
masa90
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎03-12-2020 08:44
Data ostatnich odwiedzin ‎04-12-2020 16:38
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 5
Łączna liczba otrzymanych Lajków 6
Posty, które lubię