Abstrahując od niepoważnej awarii - to dobry sposób na komunikację z klientami w sprawie problemów.
Nie ma to jak zmusić kilkadziesiąt tysięcy osób do hamerowania przycisku odśwież w przeglądarce żeby się dowiedzieć na jakim etapie starania się jest ING.
Po co wysyłać sms'a...Po co rzucić powiadomieniem push z aplikacji mobilnej. Niech się klient zaangażuje i śledzi, a przy okazji będzie można poch
Prośba o powiadomienie push po przywróceniu maklera
W całym tym zamieszaniu, proszę ING o klarowne poinformowanie w sytuacji gdy makler wstanie.
Najlepiej przez aplikację mobilną powiadomieniem.
Trochę u***liwe jest sprawdzanie co kilka minut, czy makler pojawił się w aplikacji czy nie więc dajcie chociaż jasne info kiedy wstanie powiadomieniem.
Bez szukania po aktualnościach na stronie banku, forach,facebookach, twitterach,etc tak jak to było w przy
Podpinam się do pytania gdzie można składać reklamację za straty / utracone zyski. Miałem zlecenie do anulowania wczoraj i akurat w momencie wysyłania anulaty magicznie system padł i nie wiem, czy się udało czy nie.