Bankowość internetowa

Odpowiedz

Prośba o powiadomienie push po przywróceniu maklera

W całym tym zamieszaniu, proszę ING o klarowne poinformowanie w sytuacji gdy makler wstanie.

Najlepiej przez aplikację mobilną powiadomieniem.

 

Trochę u***liwe jest sprawdzanie co kilka minut, czy makler pojawił się w aplikacji czy nie więc dajcie chociaż jasne info kiedy wstanie powiadomieniem.

Bez szukania po aktualnościach na stronie banku, forach,facebookach, twitterach,etc tak jak to było w przypadku awarii.

 

Sporo ludzi na to czeka więc zapewnijcie im chociaż bezpośredni kanał informacyjny.

 

Z góry dziękuje i pozdrawiam

Tomek

masa90
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
6
03-12-2020
Wiadomość 1 z 1 (2 180 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy