29-10-2018 09:24
Od rana nie mogę zalogować się do Maklera w Moim ING, nie działa również aplikacja mobilna. Na infolinię również nie mogę się dodzwonić. Ile to jeszcze potrwa?
29-10-2018 09:38
Dzień dobry,
Również podpinam się pod temat gdyż mi również nie działa aplikacja makler i nie jest widoczna zakładka "Makler" a w aktualnościach nie ma o problemach technicznych żadnej wzmianki.
29-10-2018 13:32
Mieliśmy dziś problemy techniczne z naszą bankowością internetową i modułem makler. Wszystko działa już poprawnie. Przepraszamy Was za utrudnienia związane z niedostępnością naszych usług.
29-10-2018 22:05
29-10-2018 22:29
Mieliśmy krótkie wyłączenie Maklera. Teraz możesz już z niego skorzystać. Przepraszam Cię za utrudnienia.
03-12-2020 13:49
03-12-2020 13:55
post był z października i to raczej pisała kobieta
03-12-2020 13:56
Mało tego z 2018 r daj jej lika pewnie już tam nie pracuje
Czy wiadomo coś więcej kiedy zostanie wprowadzona funkcjonalność skrócenia okresu kredytowania przez internet?
04-02-2023Dodatkowo autorce tematu się chyba coś pomyliło
Odcinka Wrocław-Sośnica nie da się opłacić przez ING (a fajnie by było, jakby się dało), trzeba mieć tam bilet. To samo Konin-Stryków.
Natomiast odcinek
... 04-02-2023Zapisaliśmy sugestię. Zobaczymy, co da się zrobić!
04-02-2023