29-10-2018 09:24
Od rana nie mogę zalogować się do Maklera w Moim ING, nie działa również aplikacja mobilna. Na infolinię również nie mogę się dodzwonić. Ile to jeszcze potrwa?
29-10-2018 09:38
Dzień dobry,
Również podpinam się pod temat gdyż mi również nie działa aplikacja makler i nie jest widoczna zakładka "Makler" a w aktualnościach nie ma o problemach technicznych żadnej wzmianki.
29-10-2018 13:32
Mieliśmy dziś problemy techniczne z naszą bankowością internetową i modułem makler. Wszystko działa już poprawnie. Przepraszamy Was za utrudnienia związane z niedostępnością naszych usług.
29-10-2018 22:05
29-10-2018 22:29
Mieliśmy krótkie wyłączenie Maklera. Teraz możesz już z niego skorzystać. Przepraszam Cię za utrudnienia.
03-12-2020 13:49
03-12-2020 13:55
post był z października i to raczej pisała kobieta
03-12-2020 13:56
Mało tego z 2018 r daj jej lika pewnie już tam nie pracuje
Ostatni mój post. Chciałem tylko poinformować, że przez tę sytuacje zostałem zmuszony, po dobrych 10 latach, do zmiany banku. Słabo...
14-04-2021Witam. Bank oferuje dogodne warunki pożyczki, wiec z tąd moje pytanie:
Pracuje w Niemczech na umowę stalą bez terminowa, posiadam konto w Polskim banku wypłatę mam przelewana w euro, pracuje już 3 lata
... 13-04-2021Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
20 | |
18 | |
15 | |
14 |