Odpowiedz

Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Od rana nie mogę zalogować się do Maklera w Moim ING, nie działa również aplikacja mobilna. Na infolinię również nie mogę się dodzwonić. Ile to jeszcze potrwa?

piotrsobien
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
18
5
27-10-2017
Wiadomość 1 z 8 (32 404 wyświetleń)

Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Dzień dobry,
Również podpinam się pod temat gdyż mi również nie działa aplikacja makler i nie jest widoczna zakładka "Makler" a w aktualnościach nie ma o problemach technicznych żadnej wzmianki.

zibikedom
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
1
29-10-2018
Wiadomość 2 z 8 (32 363 wyświetleń)

Re: Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Mieliśmy dziś problemy techniczne z naszą bankowością internetową i modułem makler. Wszystko działa już poprawnie. Przepraszamy Was za utrudnienia związane z niedostępnością naszych usług. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
573
176
12-10-2015
Wiadomość 3 z 8 (32 202 wyświetleń)

Re: Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Do aplikacji ING makler nie da się zalogować. W aplikacji Moje ING zniknęło "gielda" a jak probóbuje ją dodać to "Posiadasz już maksymalną ilość kont maklerskich". Faktycznie świetna robota. 👏
soniq
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
4
1
21-03-2018
Wiadomość 4 z 8 (32 164 wyświetleń)

Re: Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Mieliśmy krótkie wyłączenie Maklera. Teraz możesz już z niego skorzystać. Przepraszam Cię za utrudnienia.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Guru finansów
Guru finansów icon
507
102
04-09-2015
Wiadomość 5 z 8 (32 153 wyświetleń)

Re: Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Narażacie klientów na straty przez to ze moduł makler w waszej aplikacji nie działa poprawnie i ty człowieku prosisz się jeszcze o lajka ?? To nie jest pierwszy raz kiedy mam problem z usługa makler na waszej aplikacji i w mojej ocenie wasi klienci którzy są przez to stratni na transakcjach których nie mogą zamknąć powinni składać pozwy zbiorowe o rekompensatę strat które są z waszej winy !!
Marcin887
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
1
03-12-2020
Wiadomość 6 z 8 (2 254 wyświetleń)

Re: Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

post był z października i to raczej pisała kobieta Emotikon: Bardzo szczęśliwyEmotikon: Bardzo szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Przemo81
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
30
14
03-12-2020
Wiadomość 7 z 8 (2 239 wyświetleń)

Re: Re.: Moduł Makler w Moim ING oraz aplikacja mobilna

Mało tego z 2018 r Emotikon: Bardzo szczęśliwyEmotikon: Bardzo szczęśliwyEmotikon: Bardzo szczęśliwy daj jej lika pewnie już tam nie pracuje

Odpowiedz
0 Lajków
Przemo81
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
30
14
03-12-2020
Wiadomość 8 z 8 (2 237 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: wniosek o uruchomienie transzy w Moim ING

@czarna666 Wystarczy, że do nas zadzwonisz. Znajdziemy wniosek Emotikon: Szczęśliwy 

 

26-01-2021
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję kredytową

Przerażający jest ten czas oczekiwania... Dodatkowo na infolinii trudno uzyskać jakieś informacje, gdyż konsultant odsyła mnie do mojego doradcy. A ja właśnie mojego doradcę chcę sprawdzić, czy wszyst

...

26-01-2021
Re: Konsolidacja pożyczek

Przez Społeczność nie sprawdzimy tego Emotikon: Smutny
Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń na całodobową infolinię pod numerem 32 357 00 69.
Postaramy się to wyjaśnić. 

25-01-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy